980.



Czekoladowe* lody z fasoli i banana z serkiem wiejskim, mąką orzechową, orzechami włoskimi i masłem orzechowym
40B/20T/50W



PRZEPIS /porcja/
pół puszki fasoli
duży, zamrożony banan
łyżeczka karobu
150g serka wiejskiego
10g mąki orzechowej
10g orzechów włoskich
łyżka masła orzechowego (u mnie Primavika)
10g czekoladowej odżywki białkowej (można pominąć)
szczypta soli

Fasolę, banana, serek, karob, odżywkę, mąkę i przyprawy dokładnie zblendować na krem. Przełożyć do miseczki, udekorować orzechami (ja moczyłam je 12h w wodzie z cytryną) i masłem orzechowym.

Śnił mi się dziś wielki pająk na suficie z odwłokiem wielkim jak żarówka, długimi odnóżami i jakimś żądłem :o Mało nie umarłam, ale podobno duży pająk oznacza niemałe wyzwanie, które pozwoli osiągnąć coś niepowtarzalnego. Cóż to będzie? :D

Komentarze

  1. jaką masz mąkę orzechową ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efavit z orzecha wloskiego :)

      Usuń
    2. wlasnie czaje sie na make z orzechow arachidowych od nich! a ta dobra jest?masz jeszcze jakas?

      Usuń
    3. ps. nienawidze bananow i wyczuje je wszedzie , masz pomysł czym moglabym je tu zamienic ?

      Usuń
    4. naprawdę nie lubisz bananów? wow :D możesz je zastąpić dowolnym owocem - jabłkiem, gruszką, albo np. awokado i miodem.
      a co do mąki to mam jeszcze sezamową i jest bardzo fajna :)

      Usuń
  2. Uwielabiam kremy z banana, fasoli i serka wiejskiego <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)