978.ciasto z mikrofali



 Kawowy mugcake z bananem podany ze słonecznikiem, sosem kakaowym i karmelowym
30B/20T/50W


Wyrósł jak głupi dzięki lekkiej modyfikacji przepisu. Jeśli lubicie ciastka z mikrofali to spróbujcie koniecznie takiej wersji :)

PRZEPIS /porcja/
30g mąki (u mnie ryżowa)
10g mąki kokosowej
10g odżywki białkowej (u mnie czekoladowa)
2 jajka
dojrzały banan
łyżeczka kawy rozpuszczalnej
szczypta cynamonu 
szczypta soli
szczypta proszku do pieczenia
łyżka słonecznika
łyżka kakao 
sos karmelowy Walden Farms

Suche składniki wsypujemy do miski (poza kakao). Dodajemy rozgniecionego widelcem banana i jajka. Dokładnie mieszamy aż powstanie gładka masa. Przelewamy do dużego kubka (uwaga, bardzo wyrasta). Pieczemy w mikrofali przez ok. 4 minuty na najwyższej mocy. W międzyczasie kakao rozpuszczamy w małej ilości wody. Ciastko podajemy z sosem kakaowym, karmelowym i słonecznikiem (ja go moczyłam przez noc w wodzie z sokiem z cytryny).

 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)