970.



Jaglane czekoladowe ciastko z jabłkiem podane z masłem orzechowym i serkiem naturalnym
 35B/22T/55W


 

PRZEPIS /porcja/
20g kaszy jaglanej
10g płatków jaglanych
jabłko
jajko
15g czekoladowej odżywki białkowej (można po prostu dosłodzić lub dodać np. budyniu czekoladowego) 
łyżka kakao
łyżka masła orzechowego (u mnie Primavika)
100g serka homogenizowanego naturalnego
szczypta soli, cynamonu i proszku do pieczenia

Kaszę, płatki, odżywkę, kakao i przyprawy mieszamy. Jabłko myjemy, obieramy ze skórki i ścieramy na tarce. Dodajemy je do suchych składników, wbijamy jajko i dokładnie łączymy wszystko łyżką. Masę przelewamy do naczynka wyłożonego papierem do pieczenia i pieczemy 30 min w 180 st. Gdy ciastko przestygnie (lub następnego dnia) rozkrajamy je w połowie i smarujemy masłem orzechowym. Wierzch dekorujemy serkiem wymieszanym z cynamonem.




Kasza jaglana na słodko i słono  

Komentarze

  1. czy kasza ma być ugotowana? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ciekawe - nie piekłam nigdy surowej kaszy, spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż miło wstać ze świadomością, że na śniadanie czeka nas zjedzenie jednoporcjowego torcika ;)
    P.S Wkradl sie maly blad w przepisie, powinno być 'wbijamy jajko' zamiast 'jablko' ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)