959.zima



Jednoporcjowa szarlotka na cieście kasztanowym z orzechowa kruszonką*
*orzeszki i masło orzechowe
30B/17T/55W


Moje prośby zostały wysłuchane i od dwóch dni (tfutfu) świeci słońce :D Od razu lepiej się żyje!

Mam dziś dla Was recenzję wafelka proteinowego z nadzieniem kakaowym, Protein Kex, który dostałam w ramach współpracy ze sklepem Biozona24.pl

 
Pierwsze wrażenie? Chyba lepszy niż waniliowy, który już Wam opisywałam. Fajny, kakaowy smak, nie za słodki, podobny do sklepowych batonów. Dużo lepsza alternatywa niż zwykłe słodycze gdy mamy chęć na słodkie. Wafelek jest bezglutenowy, nie zawiera tłuszczy trans (!), cały wafelek zawiera jedynie 4g cukru i aż 12g białka. Bardzo fajny produkt, zapewniam że zaspokaja słodyczowe łaknienie i nie wzbudza wyrzutów sumienia ;)
Możecie go kupić TUTAJ.

Komentarze

  1. uwielbiam takie jednoporcjowe poranne ciacha :)

    w Berlinie też w końcu słońce się pojawiło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasztanowe... Brzmi kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasztany, orzechy i orzech... Pyszności! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)