943.


Kawowe płatki jaglane z gruszką, ciasteczkową odżywką białkową, cynamonem, ziarnem kakaowca, nerkowcami i gorzką czekoladą
28B/18T/66W 



Dziś mam dla Was recenzję kolejnego produktu, który miałam okazję spróbować dzięki współpracy ze sklepem Biozona24, mianowicie Batona owocowego RAW PALEO - kakao i orzechy laskowe.


Pierwsze wrażenie (jak wiadomo najważniejsze ;)) - obłędny! Chyba najlepszy tego typu baton, który jadłam do tej pory. Intensywnie kakaowy, słodki, z kawałkami orzechów... No idealny :D Poza tym jest bezglutenowy, nie ma dodatku cukrów, mleka, soi, laktozy i jest wegański. Skład wygląda następująco: suszone daktyle, prażone orzechy laskowe 9%, odtłuszczone kakao w proszku 6%, olej kokosowy. Czy to nie piękne? ;) Doskonałe rozwiązanie gdy mamy ochotę na coś słodkiego, a nie chcemy sięgać po niezdrowe sklepowe słodycze. Ten batonik jest w 100% naturalny. Polecam z całego serca i już nie mogę się doczekać aż spróbuję kolejnych smaków :D Możecie go kupić TUTAJ.

Komentarze

  1. mega energetyczne i zdrowe to śniadanko !!! i batonik Paleo wygląda też fajnie. Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super batonik! Powinnam zawsze mieć gdzieś w domu takiego batona na wypadek 'cukrowego głoda'... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baton wygląda świetnie. Coś mi się wydaje, ze musiał też pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)