941.


Placek jabłkowy z jogurtem rabarbarowym Oskyr i migdałami
36B/13T/63W

Na pewno wiele z Was już słyszało, a jeśli nie to koniecznie to nadróbcie, o jogurtach ekologicznych Oskyr. Kilka dni temu dostałam kilka na spróbowanie i teraz mogę się z Wami podzielić moją opinią. Od innych jogurtów odróżnia go wysoka zawartość białka - 20g w kubeczku, obnizona zawartość laktozy i cukru. Jogurty dostępne są w smaku jabłkowym i rabarbarowym oraz naturalnym. Świetnie komponuje się z owsiankami, granolami, w plackach i wypiekach. Skład jogurtu to: skyr (pasteryzowane, niehomogenizowane, odtłuszczone, ekologiczne mleko z Bornholmu, żywe kultury bakterii skyrowych). Więcej informacji o jogurtach znajdziecie na stronie producenta TUTAJ.
Jeśli nie wykluczacie całkiem nabiału w diecie, to warto zainteresować się jego zdrowszą odmianą :) Polecam!


PRZEPIS /porcja/
30g mąki (u mnie ryżowa)
jabłko
jajko
10g odżywki białkowej (u mnie śmietankowo - kokosowa, można pominąć)
opakowanie jogurtu Oskyr
szczypta soli, proszku do pieczenia i cynamonu
Suche składniki mieszamy, dodajemy pokrojone w kostkę jabłko. Wbijamy jajko, dodajemy pół jogurtu i dokładnie łączymy wszystko ze sobą. Smażymy na rozgrzanej, natłuszczonej patelni. Podajemy z resztą serka i migdałami.


Komentarze

  1. Smak mnie bardzo zaciekawił. Chętnie bym spróbowała, jakbym widziała w jakimś sklepie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są w sklepach stacjonarnych w Warszawie, a poza tym jak na razie, dostępne tylko internetowo :)

      Usuń
  2. Jak na razie nigdzie nie widziałam takich specjałów. Ciekawy produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy jogurt, ale chyba trudno będzie go kupić :( Bardzo kreatywne śniadanie, u mnie niestety zazwyczaj nuda :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)