940.



Płatki ryżowe z bananem, twarogiem, ciasteczową odżywką białkową, pekanami i sosem kakaowo - orzechowym
36B/18T/60W


Dzień dobry, wróciłam. Niestety. Całkowicie rozleniwiona i nawet w najmniejszym stopniu niegotowa na ostatni semestr. Luty zleciał pod hasłem spełniania wszelkich zachcianek Karoliny. Od tych jedzeniowych po alkoholowe, pełna rozpusta. Siłownia tez więcej razy opuszczana, bo niestety w Krakowie nie mam możliwości chodzenia. Ale że idylla dobiegła końca, uczelnia wypełni mój czas w 3/4, głównie wykładami, na które na bank trzeba będzie chodzić to i postaram się trochę zadbać o organizm. Po pierwsze ograniczę gluten, po drugie postaram się uważnie patrzeć co wkładam na talerz i po trzecie regularne treningi. Lato za pasem, czasu mało, licencjat też sam się nie napisze więc łatwo nie będzie, ale dobrze będzie mieć wypełnione dni obowiązkami.
Tymczasem lecę na siłownię przypomnieć mięśniom że istnieją :D
 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)