939.



Jaglane placki z ricottą, bananem i śmietankowo - kokosową odżywką białkową podane z karmelowym Waldenem i płatkami migdałów
30B/20T/50W


Ograniczyłam gluten i chyba widzę pozytywne efekty. Dlatego chyba będę na niego uważać, nie myślę o całkowitym wykluczeniu ale zmniejszeniu jego dziennej dawki ;)

Placki z dodatkiem ricotty w środku są przepyszne, kolejna potrawa którą zdecydowanie zbyt rzadko robię. Tak smacznie rozpoczęty dzień chcę jakoś kreatywnie wykorzystać więc biorę się za sprzątanie, haha. A jutro z rana znów wyruszam do Krakowa delektować się ostatnim wolnym tygodniem i (mam nadzieję) trochę się zresetować i pozytywnie nastawić na szósty semestr, huehue 3:)



PRZEPIS /porcja/
40g mąki (u mnie jaglana)
banan
60g (ok 2 duże łyżki) ricotty
jajko
10g odżywki białkowej (u mnie śmietankowo - kokosowa, można pominąć i ew, dosłodzić)
szczypta proszku do pieczenia, soli i cynamonu
łyżka płatków migdałowych
sos karmelowy Walden Farms  

Suche składniki mieszamy. Dodajemy do nich jajko, 3/4 pokrojonego w kostkę banana i ricottę. Dokładnie łączymy wszystko ze sobą, aż do powstania gęstej masy, dolewają wody w razie potrzeby. Placki smażymy na rozgrzanej patelni z dwóch stron. Podajemy je z reszta banana, podprażonymi płatkami migdałowymi i sosem karmelowym.


Komentarze

  1. Zazdroszczę tak pysznego śniadanka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam już placuszki bananowe i z ricottą, ale połączonych i z mąką jaglaną to jeszcze nie, więc chyba kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)