938.



Omlet jaglany z gruszką, pekanami, ricottą, sosem kakaowym i gorzką czekoladą
 30B/23T/50W



Co za genialny omlet! I w dodatku jakimś cudem wyszedł mi grubiutki :3 Za gruszkami specjalnie nie przepadam, chyba że są miękkie i słodkie, a tu pasowała idealnie! Spróbujcie tego połączenia koniecznie :)

 

PRZEPIS /porcja/
30g mąki (u mnie jaglana)
gruszka
jajko + białko
10g odżywki białkowej (u mnie ciasteczkowa, można pominąć i dosłodzić)
50g ricotty
łyżka pekanów
łyżka kakao
kostka gorzkiej czekolady
szczypta proszku do pieczenia
cynamon, szczypta soli
Białka ubijamy. Do miski wsypujemy mąkę, odżywkę, proszek do pieczenia, cynamon, pół gruszki pokrojonej w kostkę, żółtko i połowę orzechów. Delikatnie dodajemy pianę z białek. Można dolać trochę wody do konsystencji. Smażymy na rozgrzanej patelni na oleju kokosowym. Gdy omlet będzie gotowy przekładamy go na talerz. Smarujemy ricottą, dekorujemy resztą gruszki, orzechów, czekoladą i kakao rozpuszczonym w wodzie.

Komentarze

  1. Omlet zachęca i to bardzo aby go spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te gruszki najbardziej mnie przekonują! W przeciwieństwie do Ciebie, uwielbiam je aż za bardzo! Wszystkie! :)

    Pozdrawiam, http://pleasedtomeetu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Omlet z ricottą nie ma sobie równych. ;) Śliczny Ci wyszedł, dlatego przepis spisuję i pewnie kiedyś zgapię. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)