937.



Ryżowe naleśniki waniliowe z twarożkiem, truskawkami i sosem kakaowym
 40B/20T/40W


Nie wiem czy ktoś by powiedział po spróbowaniu, że smakują jak naleśniki, ale ważne że jakieś tam mi wychodzą :D Nadrobiłam wczorajszy brak placków, bo przecież był pancake day. 

I wybaczcie te rażące po oczach zdjęcia, ale nim zdążyłam cokolwiek dobrze ustawić aparat postanowił się zawiesić na amen... Szczerze mówiąc myślałam że już kompletnie się zepsuł, ale podziałało wyjęcie baterii :D tak czy siak, czas szukać serwisu i dla niego i dla laptopa >.< 

Pancake Day

Komentarze

  1. Ooo zapragnelam takich na sniadanie... Jutro robię na bank!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyciąganie baterii to najlepsza metoda naprawy. :D Ew. jeszcze uderzanie w sprzęt. :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)