925.omlety



Placki bezglutenowe* z kaki podane z płatkami migdałów i polewą śmietankowo - kokosową
* mąka jaglana i sezamowa
33B/16T/65W


Jak powszechnie wiadomo, sesja pozytywnie wpływa na wszelkie genialne pomysły i umysły twórcze :D Efektem mojej wczorajszej weny jest nowy nagłówek, jak Wam się podoba? Kolejne pomysły zmian w wyglądzie bloga już mi się klarują, ale na razie będę je tłumić, bo może być ciężko z nauką mojego dziennego przydziału etyki :D

Na koniec gorąco zachęcam Was do udziału w konkursie, o którym więcej poczytacie na Fanpage TUTAJ. Nagrody są bardzo atrakcyjne, a sam konkurs bardzo przyjemny więc myślę, że warto :)

Komentarze

  1. Właśnie chciałam napisać o nagłówku :) Super jest...tak jak i śniadanie :) Już lecę sprawdzić konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  2. Placki z mąki jaglanej i sezamowej brzmią pysznie, a polewa cudownie wzbogaca wygląd i smak. Chętnie bym takie zjadła :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)