907.



Waniliowe płatki ryżowe z jabłkiem, serkiem wiejskim, pistacjami, kokosowym ciastkiem bez cukru i cynamonem
 30B/15T/70W


Jak mijają Wam święta? ;) U mnie w tym roku są wyjątkowo nudne, bez siedzenia przy zastawionym stole. Nawet wczoraj zaczęłam się uczyć etyki (no dobra, robić notatki :P ). Ale jest plus, że nie objadłam się niczym, ciasta mnie nie kusiły i wcisnę się w sylwestrową sukienkę ;)


W moim śniadaniu wylądowały dziś kokosowe ciasteczka bez cukru, które dostałam od sklepu Biozona. Byłam bardzo ciekawa jak smakują i zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie! Fajny kokosowy smak, ciastka są lekko wilgotne, kruche i słodkie mimo braku cukru. Pakowane są po dwa i dobrze, bo bym wciągnęła wszystkie na raz :D Skład prezentuje się następująco: mąka pszenna pełnoziarnista 33% , tłuszcze i oleje roślinne, kokos 15 %, substancja słodząca, błonnik sól, naturalne aromaty minerały (wapń, magnez ), środki spulchniające, antyoksydant sok z cytryny. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ. Ja mogę je śmiało polecić osobom na diecie lub chcącym ograniczyć cukier, na przykład po świętach ;)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)