903.strączki



Orzechowo-bananowe brownie fasolowe z nadzieniem z ricotty i masła orzechowego Active
32B/20T/50W


PRZEPIS /porcja/
pół puszki fasoli (ewentualnie ugotować ok. 50g suchej)
banan
20g mąki (u mnie z orzechów włoskich)
10g odżywki białkowej (lub słodzidła np. ksylitolu)
białko jaja
łyżka kakao
szczypta cynamonu, soli i proszku do pieczenia
50g ricotty
Wszystkie składniki poza ricottą i masłem wrzucić do miski i zblendować na gładka masę. Przelać do kokilki wyłożonej papierem do pieczenia. Piec w 180 st. przez 40 min. Gotowe ciastko posmarować ricottą i masłem orzechowym.


Kolejne masło orzechowe od Primavika wypróbowane :) Bez soli, cukru, oleju palmowego. Skład to aż 94% orzeszków arachidowych. Ciekawą nutę nadaje mu dodany aromat waniliowy. Zajrzyjcie sami. Dla mnie bomba! Jeśli się zastanawiacie nad zakupem to- TAK WARTO ;)


Komentarze

  1. Z tymi masłami możesz zaczynać każdy dzień orzechowo, na bogato :) zrobiłaś mi ochotę na ciasto z fasoli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla każdego masła tracę głowę. Na pewno spróbuję też i tego ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)