900.



Białkowe trufle bananowo-orzechowe
 40B/20T/45W

Zdjęcia fatalne, jak i pogoda. Szczerze? Od tego deszczu i szarego nieba od dwóch tygodni wolałabym mróz i śnieg. JA.

PRZEPIS /porcja/
20g mąki orzechowej (u mnie z orzechów włoskich)
10g odżywki białkowej (można pominąć, u mnie waniliowa)
10g płatków owsianych
banan
pół kostki twarogu
15g orzechów włoskich
kakao
Twaróg, mąkę, banana, płatki, odżywkę i połowę orzechów dokładnie łączymy (za pomocą  widelca). Z masy formujemy kulki i obtaczamy je w kakao resztą (drobno posiekanych) orzechów.

Wczoraj na rozpoczęcie klimatu świątecznego dostałam paczkę od mojego ulubionego sklepu z bakaliami ;) Taak, mowa o Skworcu.pl ! Co tym razem znalazłam?
Figi suszone, papaję kandyzowaną, migdały, mąkę migdałową, morwę suszoną, nerkowce, orzechy macadamia, orzechy włoskie, pistacje, suszone śliwki, suszoną dziką różę, karob, kaszę pęczak, kaszę bulgur, ksylitol, komosę ryżową, babkę płesznik, mąkę jaglaną, mąkę orkiszową, mąkę ryżową, paprykę wędzoną, ostropest, płatki orkiszowe, ziarno kakaowca, daktyle i kawę piernikową.


Hojność pana Marka jest nieopisana, a jakość produktów nie pozostawia nic do życzenia :) Nowe przepisy już się szykują!

Przypominam o konkursie Zimowe Historie! To ostatnie chwile na zgłaszanie się! :) http://bit.ly/1lNTL1v Naprawdę warto!

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)