898.




 Bananowe lody gryczane podane z Protein Snack Mix, nerkowcami i sosem kakaowym
38B/15T/61W


PRZEPIS /porcja/
40g kaszy gryczanej (u mnie niepalona)
zamrożony banan
150g serka wiejskiego
10g waniliowej odżywki białkowej (można pominąć)
10g nerkowców
szczypta soi i cynamonu
łyżka kakao
Protein Snack Mix
Kaszę gotujemy wieczorem do miękkości. Rano wrzucamy ją do blendera razem z bananem, serkiem wiejskim, odżywką białkową i przyprawami. Miksujemy na gęsty krem., Podajemy z orzechami, Mixem i kakao rozpuszczonym w małej ilości wody.


Dziś testowałam kolejny produkt od Biozona.pl
Protein Snack Mix choco-friut to mieszanka prażonych ziaren soi, suszonej żurawiny, kawałków jabłka oraz soi oblanej ciemną czekoladą BIO. Skład wygląda następująco: ziarna soi* 81%, żurawina* 10% (60% żurawina*, syrop jabłkowy*, olej słonecznikowy*), jabłka* 5%, ciemna czekolada* 3,5% (miazga kakaowa*, cukier trzcinowy*, masło kakaowe*, kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu*, emulgator: lecytyna sojowa), sól morska, dekstroza*, substancja glazurująca: guma arabska*, cukier*. 
*z rolnictwa ekologicznego. Rolnictwo UE/spoza UE.
Zawiera aż 34g białka w 100g! Jest to przekąska bogata w magnez, żelazo, wapń i cynk, bezglutenowa  i wegańska. W dodatku pyszna! Najbardziej przypadły mi do gustu te ziarna soi, nie wiem czy kiedyś miałam okazję ich spróbować, ale tu smakują mi bardzo. Wspaniała alternatywa na małego głoda, dużo bardziej wartościowa niż wszelkie sklepowe słodycze czy "fit" produkty. Spróbujcie!

Komentarze

  1. Ale ta miseczka wygląda, orzeszki i kakaowy sos <3 jadłam raz lody gryczane, ale nie w takiej dopracowanej wersji :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszke zimno na lody, ale każda pora roku jest dobra na coś słodkiego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zima to najlepsza pora na lody ;)

      Usuń
    2. W sumie to jeszcze niedawno zgodziłabym się z tą pierwszą opinią, ale zamroziłam właśnie parę bananów, więc czas zmienić zdanie i poprzeć jedzenie lodów w zimie :D

      Usuń
  3. Uwielbiam nerkowce, muszę wyjąć swoje z zapasów :)
    Zapraszam na konkurs kulinarny na moim blogu http://iwonka-bloguje.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś też jadłam bananowe lody. W zimę najlepiej, byle z kocem :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)