895.zima



Marchewkowo- orzechowe ciastko podane z kremem kasztanowym i mandarynką
30B/20T/45W


Na pewno zrobię do niego drugie podejście, bo nie wyrosło jak trzeba. Ale smak zasługuje na podzielenie się przepisem ;)
PRZEPIS /porcja/
40g dowolnej mąki
jedna mała marchewka
jajko
łyżeczka masła orzechowego (u mnie Mix orzechów crunchy)
łyżka orzeszków ziemnych
łyżka jogurtu naturalnego
10g odżywki białkowej (można pominąć i posłodzić)
łyżka kremu kasztanowego
cynamon, gałka muszkatołowa, przyprawa do piernika
proszek do pieczenia.szczypta soli
Mąkę mieszamy z przyprawami, pokruszonymi orzeszkami i odżywką. Marchewkę ścieramy na tarce, mieszamy z jajkiem, jogurtem i masłem orzechowym (ja wymieszałam z nim tylko pół masy). Łączymy dokładnie suche i mokre składniki. Przekładamy do kokilki wyłożonej papierem do pieczenia. Pieczemy 30-40 minut w 180 st. Podajemy z kremem kasztanowym.


Komentarze

  1. Marchewka i orzechy razem, coś pysznego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym spróboawć tego kremu kasztanowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To, że nie wyrosło na pewno nie zmieniło smaku i spróbuję coś w ten deseń zrobić :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)