886. Zimowe Historie strączki


 Owsiano-bananowy krem z fasoli z kakao podany z orzechami macadamia
35B/16T/60W


PRZEPIS /porcja/
pół puszki fasoli (lub około 60g suchej- oczywiście gotujemy :P)
banan
dwie łyżki płatków owsianych
10g odżywki białkowej (u mnie waniliowa, można pominąć i dodać słodzidło czy np. budyń)
150g serka wiejskiego
łyżka kakao
10g orzechów macadamia
szczypta soli i cynamonu
Wszystkie składniki poza orzechami umieszczamy w blenderze i miksujemy na gęsty krem. Przekładamy do miseczki i dekorujemy orzechami.


Jak już za pewne większość z Was widziała na Fanpage, zapraszam do wzięcia udziału w konkursie Zimowe Historie, organizowanym przez Russell Hobbs oraz Proste Historie
Zadanie jest naprawdę proste i przyjemne, wystarczy podzielić się swoim najsmaczniejszym wspomnieniem związanym ze świętami. Nagrody są warte zachodu! Wszystkich zainteresowanych odsyłam tutaj: KLIK. Macie czas do 20 grudnia! :)


Komentarze

  1. Ten krem ma wspaniałą konsystencję i na pewno zrobię coś podobnego w przyszłym tygodniu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. krem, taki delikatny... rozpływający się w ustach! mniam!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też dziś fasola na czekoladowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smacznie!

    Zapraszam do konkursu na moim blogu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fasolka w czekoladowej wersji smakuje fenomenalnie :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś do fasoli w śniadaniach nie mogę się przekonać, ale fanką serka wiejskiego jestem wielką i ogólnie ta miseczka prezentuje się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podane rewelacyjnie, smakowało na pewno równie pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, iż ostatnio mnie tu mniej to wiedz, że te Twoje śniadania zawsze oglądam, i to zawsze z takim samym zachwytem <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)