885.


 Owsiane lody bananowo- malinowe ze słonecznikiem prażonym w soli, chipsami kokosowymi i polewą kakaową
30B/16T/65W


PRZEPIS /porcja/
40g płatków owsianych
zamrożony banan
dwie garści mrożonych malin
100g twarożku
łyżka słonecznika
10g odżywki białkowej (u mnie śmietankowo-kokosowa, można pominąć)
łyżka kakao
szczypta soli
Wieczorem płatki zalewamy wrzątkiem. Rano wrzucamy je do blendera, dodajemy twarożek, banana, połowę malin, sól i odżywkę. Miksujemy aż powstanie gęsty krem. Przekładamy do miseczki. Słonecznik prażymy na suchej patelni z dodatkiem soli. Posypujemy lody, dodajemy chipsy kokosowe, resztę malin i polewamy kakao rozmieszanym z wodą.

Komentarze

  1. jak dobrze, że mam jeszcze w zamrażarce malinki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dziś miałam lody - wcale nie za zimno, prawda? :P Ty masz chyba cały zamrażalnik tych mrożonych malin, dogadzasz sobie nimi prawie codziennie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie cały, są jeszcze truskawki :D
      na lody nigdy nie jest za zimno, do kubka ciepłej kawy idealne <3

      Usuń
  3. Na takie lody nigdy nie jest za zimno! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. mimo że jest zimno to jestem za!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie na lody jest za zimno obecnie, co nie zmienia faktu, że Twoje wyglądają cudownie i z pewnością tak smakowały :) Jak nadejdzie lato to na pewno wypróbuję lody z płatkami :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)