868.


Makaron z kurczakiem, ricottą, orzechami, pomidorami i bazylią

Dziś wpadam z pomysłem na obiad. Moje śniadania przez najbliższe trzy dni są wykonywane w ramach pewnego zamówienia, o którym już niedługo, także nie mogę się nimi dzielić (; Ale mam nadzieję, że wynagrodzę Wam ich brak!
Dzisiejszy przepis czekał dość długo na publikację, a szczerze przyznam, że taki obiad jem bardzo często, bo jest szybki i smaczny. Niestety mam tylko zdjęcia z przygotowań, ale ja zwykle jem ten makaron w towarzystwie dużej ilości świeżych pomidorów. Spróbujecie?

PRZEPIS /porcja
50g makaronu
150g piersi z kurczaka
50g ricotty
10g orzechów (u mnie brazylijskie)
sól
świeża i suszona bazylia, tymianek
pomidory (najlepiej koktajlowe)
Makaron gotujemy al dente. W tym czasie pierś z kurczaka kroimy w kostkę i smażymy na patelni doprawiając solą, tymiankiem i bazylią. Pod koniec smażenia dodajemy posiekane orzechy. Dorzucamy ugotowany makaron, ricottę i świeżą bazylię i wszystko dokładnie mieszamy. Podajemy z dowolnymi dodatkami, najlepiej pomidorami.
(Danie przygotowywane na patelni WOLL)

Komentarze

  1. Dzisiaj nie moje klimaty, ale z pewnością musiało być fajne połączenie makaronu, ricotty i orzechów! Wypróbuję, ale może z kostką sojową/tofu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie proste dania - robię je codziennie i chyba nigdy się nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam dania z makaronem i ricottą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham wszytstko co z makaronem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makarony wielbię! A na dorzucenie orzechów sama bym nie wpadła, muszę spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makaron, kurczak, ricotta - trafiłaś w moje kubki smakowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pychotka :)
    Zapraszam do mnie :
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)