866.ebook


Jabłkowy twarogowy krem z kaszy pęczak z waniliową odżywka białkową, daktylami i miętą podany z pekanami i ricottą
28B/18T/69W


PRZEPIS /porcja/
40g kaszy pęczak
duże jabłko
100g twarożku
10g odżywki białkowej (można pominąć) u mnie waniliowa
dwa daktyle
pekany
50g ricotty
cynamon
mięta
Wieczorem ugotować kaszę dodając pokrojone jabłko i cynamon. Gdy przestygnie wstawić do lodówki na noc. Rano wrzucić kaszę do blendera, dodać twarożek, odżywkę, daktyle i miętę. Dokładnie zmiksować. Podawać z ricottą i pekanami.


W konsystencji jak pianka, przyznam że baaardzo mi smakował. Jeśli macie ochotę to wieczorem uzupełnię przepis :)


Szczęście to poznawanie innych kultur. Jakoś zawsze mnie to ciekawiło i staram się korzystać z takich okazji. Uwielbiam podróżować w miejsca różniące się od Polski, obcować z inną mentalnością, zwyczajami i tradycjami. Zaraz razem z rokiem wybieramy się do cerkwi. Wstyd przyznać, ale jeszcze nigdy nie byłam!

Komentarze

  1. pęczak i twaróg to takie dwa produkty kuchni polskiej, które często są niedoceniane, a przecież można z nich wyczarować takie pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy, mamy ochotę na przepis, skoro to jakiś wybitny w smaku krem :) a tak zdecydowanie wygląda! Ja też uwielbiam poznawanie obcych kultur - byle nie podczas rodzinnych wakacji. Obce kraje są fascynujące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda przepysznie, a domyślać się mogę, że mi również by smakował :) Tak więc ja poproszę o przepis, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie rewelacja, uwielbiam pęczak :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)