863. ig



 Bananowa owsianka z waniliową odżywką białkową, malinami, twarożkiem, nerkowcami, biszkoptami i polewą z kakao
30B/15T/73W


 

PRZEPIS /porcja/
40g płatków owsianych
banan
100g malin
100g twarożku
10g odżywki białkowej (u mnie waniliowa)
biszkopty
cynamon i sól
kakao
Płatki zalewamy na noc aby napęczniały. Rano gotujemy z bananem, malinami, cynamonem i szczyptą soli. Gdy będą gęste zdejmujemy z gazu, chwilę studzimy i mieszamy z odżywką. Przekładamy do miseczki, dokładamy twarożek, orzechy, biszkopty (namoczyłam je w kawie) i polewamy kakao rozpuszczonym w wodzie.






Dziś szykuje mi się nocka w pracy, podczas gdy mój chłopak będzie się bawił ze współlokatorami na MUZOFEST... 
Sprawiedliwość -_- 


Szczęście to niespodzianki! W końcu niespodziewane cieszy podwójnie :D A jeśli są to nowiny o odwołanych ćwiczeniach to jeszcze większa bajka, huehue <3

Komentarze

  1. biszkopty w owsiance, pychaaaa! <3
    a niespodzianki też uwielbiam, zdecydowanie! :D robić i dostawać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam!

    Zapraszam do siebie ;-) www.make-life-green.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, maliny! Myślałam, że te biszkopty to mandarynka albo kaki :D a tak, sprawiedliwości nie ma, gdy cały dom śpi pogrążony w ciemności śpi, ja jestem jeszcze na pełnych obrotach, nie jesteś sama :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Niespodzianki szczęśliwe kiedy pozytywne :D no ale ogólnie chyba samo słowo "niespodzianka" ma raczej pozytywny wydźwięk, jak juz cos negatywnego, to "zaskoczenie"... :D tez dzisiaj miałam owsiankę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta polewa wygląda super :D
    Genialne połączenia smaków i te biszkopty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakaś sprawiedliwość jest, bo jednak odwołali ci zajęcia :D
    Świetne połączenie smaków ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować patent z biszkoptami! Ostatnio odkryłam w netto bardzo smaczne :) No i te maliny ..rozpływam się!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)