860.



 Podwójnie migdałowa granola z patelni z bananem i serkiem wiejskim
 33B/17T/55W

 Granola, wiejski i banan to moje śniadanie numer jeden, prawdopodobnie nie znudzi mi się nigdy. Zajadam niecierpliwie czekając na wieczór kiedy to wreszcie zawitam w Krakowie. Od jutra zapraszam na wspólne śniadania (;


 PRZEPIS/ porcja/
40g płatków owsianych
banan
10g waniliowej odżywki białkowej (można pominąć)
szczypta cynamonu i soli
serek wiejski
Płatki i migdały wrzucamy na patelnię, lekko solimy i prażymy. Gdy będę już zarumienione podlewamy odrobiną wody i dodajemy masło migdałowe. Czekamy aż się rozpuści. Zdejmujemy z gazu. Dodajemy 1/3 banana i odżywkę białkową i łączymy z granolą widelcem. Serek wiejski przekładamy do miski, wkrajamy resztę banana i dodajemy granolę.



Szczęście to dobre filmy. Przez ostatnie miesiące oglądam chyba więcej niż przez połowę życia. Nadrabiam zaległości i się zachwycam. Uwielbiam filmy dające do myślenia, z przekazem, wymagające myślenia. Polecacie jakieś? Może akurat nie widziałam :)

Komentarze

  1. jakoś nigdy nie mam czasu i weny na zrobienie granoli i chyba skorzystam z pomysłu i przygotuję taką z patelni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Migdałowa razy dwa, o jak pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o filmy to: Game, The Prestige, Focus, Dallas Buyers Club, What's Eating Gilbert Grape. To takie z mniej znanych, kultowych nie wymieniam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Serek wiejski! Mam na niego ostatnio niezłą fazę. Takie pół kilogramowe wiaderko znika w mgnieniu oka :D A z taką granolą to już w ogóle musi być odjzd! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak, jedno z lepszych połączeń! :) i dla mnie obowiązkowo duuuuużo tego cynamonu <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)