859.



 Białkowe waniliowe płatki ryżowe z duszoną gruszką, ricottą, pekanami, ziarnem kakaowca, gorzką czekoladą i polewą kakaową
25B/18T/65W 


PRZEPIS /porcja/
40g płatków ryżowych
15g odżywki białkowej (u mnie waniliowa)
gruszka
białko jaja
50g ricotty
łyżka pekanów
łyżka ziaren kakaowca
kostka czekolady
cynamon i imbir
mielona wanilia
Płatki ryżowe zalewamy wodą, dodajemy przyprawy i gotujemy aż będą miękkie. Gruszkę kroimy w kostkę, wrzucamy na patelnię, podlewamy wodą, przyprawiamy wanilią i chwilę dusimy. Płatki mieszamy z odżywką, dodajemy gruszkę, pekany, czekoladę i kakaowiec. Polewamy kakao.



Szczęście to grube swetry. Pewnie część moich znajomych powiedziałaby, że to moja ulubiona część garderoby ;) Nie ukrywam, że jest w tym trochę prawdy. Lubię kupować swetry (szczególnie te za złotówkę w taniej odzieży :D ), lubię je nosić, szczególnie te oversize. I to chyba jeden z niewielu pozytywnych aspektów jesieni i zimy- można do woli nosić swetry wszelkiego rodzaju!

Komentarze

  1. Też bardzo lubię swetry, szczególnie z przydługimi rękawami, byle nie gryzące ani duszące :D ile dodatków w tej miseczce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno nie jadłam ryżowych...Chyba w ogóle mi się skończyły... :D
    Zapraszam na konkurs! ---> jedzrosliny.blogspot.com/2015/10/jesienny-konkurs-z-sir-williams

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ryżowe, już sobie wyobrażam tę delikatność! A jeszcze z dodatkiem odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam swetry, mogłabym je nosić bez przerwy.
    Chyba z rok nie jadłam płatków ryżowych. Jak tylko zobaczę je w sklepie, to kupię na pewno i zrobię z odżywką białkową ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje miseczki są po prostu perfekcyjne, cokolwiek by się w nich nie znalazło :)
    Też uwielbiam swetry, owijam się w nie, chowam się w nich i grzeję, bo zawsze tak zimno... Najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, grube swetry! <3 właśnie muszę się wyposażyć w większą ilość teraz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)