845.wypieki


  
Jaglana tartaletka bananowa nadziana kawową ricottą i bananem z nerkowcami i figą
26B/16T/62W



Totalna improwizacja, ale udana :D Na pewno jeszcze nie raz się tutaj pojawi!

PRZEPIS /porcja/
30g mąki jaglanej (można użyć innej)
10g mąki kokosowej
15g odżywki białkowej (u mnie nugatowa)
banan
50g ricotty
białko jaja
łyżeczka kawy i karobu
figa
szczypta proszku do pieczenia 
Mąki mieszamy z połową odżywki, karobem, połową kawy i proszkiem do pieczenia. Dodajemy białko i pół rozgniecionego banana i wszystko mieszamy do uzyskania gładkiej konsystencji. Ciasto powinno być gęste i lepkie. Wykładamy nim foremkę wyłożoną papierem do pieczenia na kształt tartaletki. Ricottę łączymy z resztą odżywki i kawy, dodajemy banana i część orzechów. Wykładamy na ciasto, na wierzch układamy figę i orzechy. Pieczemy 30 min w 180 st.


Szczęście to spokój, ten wewnętrzny. Życie w zgodzie i harmonii z samym sobą. Niestety, ja gdzieś to utraciłam. Czuję, że za dużo we mnie nerwów, stresu, pośpiechu. Nie umiem się cieszyć chwilą, uspokoić i wyciszyć. Duużo pracy przede mną.
 

Komentarze

  1. wygląda bardzo nietypowo i pewnie smak też jest niebanalny!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ten wewnętrzny spokój i poczucie harmonii pojawiają się w życiu "miejscowo", a może raczej chwilowo, bo później znów wszystko się miesza, jest niepewne, kruche i ulotne. Spokój jest ulotny. Ale może dlatego życie jest ciekawe...
    Twoje wypieki są tak cudowne, że aż nie mam słów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda cudnie! mogę kawałek?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda jak faszerowana pieczarka :D Śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)