843.



 Białkowe gofry ryżowo-jaglane ze śmietankowo-kokosową odżywką białkową podane z gruszką, ricottą, pekanami i polewą kawową
28B/20T/63W 



Niestety pech się mnie rano trzyma, bo trzeci gofr nie chciał za bardzo opuścić gofrownicy, a zdjęcia to obraz nędzy i rozpaczy. Tak samo jak obraz za oknem. Jesień zbliża się już nieubłaganie, aż niebo płacze. Ale jeśli chcecie sobie umilić poranek zdrowymi goframi to TUTAJ macie przepis :)

Szczęście to muzyka. O tak, nic tak nie umila podróży, pracy, treningu czy sprzątania jak dobra muzyka! Osobiście chyba najbardziej lubię rocka, ale jakoś specjalnie nie wybrzydzam więc mogę słuchać w sumie wszystkiego (ok, ok, poza rapem :P ). Ale to fantastyczne ile jedna piosenka potrafi przywołać wspomnień, kojarzyć się z tymi wspaniałymi i gorszymi chwilami, jak nieraz potrafi podnieść na duchu. W muzyce siła!

Komentarze

  1. ja tez jestem fanką rocka <3
    smaki dobrane idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na moje oko gofry wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie pech ostatnio jakoś długo trzyma, w kwestii szukania pokoju... a gofry jak widać wyszły! i pewnie świetnie smakowały :)
    muzyka...<3

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki obraz nędzy i rozpaczy? Piękne są te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj wszyscy dziś robią gofry, aż zachciało mi się wyjąć gofrownicę! Ale nie wiem, gdzie w tych zdjęciach dopatrzyłaś się nędzy i rozpaczy. Mnie też muzyka towarzyszy od dziecka, choć z wiekiem czuję, że trochę straciła znaczenie na rzecz innych rzeczy..

    OdpowiedzUsuń
  6. Pycha!Ja bez muzyki nie wyobrażam sobie życia,tak samo jak bez filmów.Muzyka potrafi uspokoić i zarazem pobudzić,to jest w tym wszystkim najlepsze!Również to że muzyka jest dla każdego,i każdy wybiera swój własny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy dzisiaj szaleją z goframi!Ahh

    OdpowiedzUsuń
  8. jeżeli te zdjęcia są nędzą, to mogłabym w niej zacząć normalnie na co dzień żyć, serio;) tyle się dziś tych gofrowych poczynań naoglądałam, że w tej chwili byłabym skłonna do kupna gofrownicy przez internet
    ciekawe, jakim byłby smutek bez pomocy melodii?

    OdpowiedzUsuń
  9. Z gatunkami muzycznymi mam tak samo. Najlepszy stary rock, rapu 'nie zniesę' (chyba, że amerykański), ale w sumie lubię wszystkiego po trochu ;)
    Ale się zmówiliście dziś na gofry :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)