842. Raw&Happy



 Bananowy mugcake jęczmienno-owsiany z nugatową odżywką białkową i wiórkami kokosowymi z polewą kakaową i kuleczkami Orzechowy sen o cynamonie
26B/17T/63W
 


Wreszcie mogę Wam zdradzić, że mam przyjemność rozpocząć współpracę ze sklepem Raw&Happy. Cieszę się podwójnie, bo to ja otrzymałam maila z propozycją, a nie, jak zazwyczaj, sama zapytałam o chęć współpracy ;) Cieszę się że mój blog został zauważony!
Sklep ma w swojej ofercie wegańskie produkty raw. Jak możemy się dowiedzieć ze strony internetowej, wszystkie surowce przerabiane są w temperaturach poniżej 46 C, dzięki czemu wszelkie enzymy, witaminy i mikroelementy pozostają nienaruszone. Produkty są najwyższej jakości, ponieważ pochodzą z upraw ekologicznych oraz są wytwarzane ręcznie. Firma jest wierna idei Slow Food, która podkreśla wagę zrównoważonej diety, celebracji posiłków i delektowania się nimi. W sklepie znajdziemy produkty bezglutenowe, bez dodatku cukru, bez laktozy, zdrowe i nieprzetworzone. Czyż to nie brzmi wspaniale? :)
W paczce, którą otrzymałam znalazłam: batony bakaliowe- pomarańczowy, orzechowy i żurawinowy, krakersy, czyli niepieczone chlebki- klasyczne, pomidorowe i słonecznikowe, Rawnello czyli zdrowe słodycze- Figa z makiem, Łatwy orzech do zgryzienia, Migdały pod palmą, Orzechowy sen o cynamonie i Żurawina na czarnym lądzie oraz Gryczanki, czyli przekąski na bazie kaszy gryczanej- czekoladowe, miodowe i owoce leśne.


 W najbliższym czasie spodziewajcie się recenzji na blogu, ja już się nie mogę doczekać aż wszystkiego spróbuję :D
Jeśli udało mi się Was zainteresować ofertą sklepu to zaglądajcie na ich stronę internetową oraz Facebooka.

Dziś, na pierwszy ognień poszły kuleczki Orzechowy sen o cynamonie.


Z czego dokładnie składają się te słodkości? Są to daktylowe kuleczki z dodatkiem orzechów i cynamonu. Ich dokładny skład to daktyle, orzechy (25%) -migdały, orzechy laskowe i włoskie, cynamon (2%). Wyobrażacie sobie ten smak, prawda? ;) Są naprawdę pyszne! Słodkie i lepkie dzięki daktylom, wyraźnie da się wyczuć smak orzechów, fajnie chrupią, a do tego taka jedna kuleczka sprawia, że nasze pragnienie na coś słodkiego zostaje zaspokojone na jakiś czas. Mojej mamie tak posmakowały, że już zamierza zakupić nowe opakowanie :D Ja też jestem zachwycona, takie zdrowe słodycze, to coś, co powinno być dostępne w każdym sklepie i szkolnym sklepiku. Mam nadzieję, że kiedyś doczekam tej chwili :)

Szczęście daje mi jazda na rowerze. Wczoraj byłam, na być może, ostatniej przejażdżce w tym roku, nad czym bardzo ubolewam. To chyba moja ulubiona forma cardio :D To niesamowite uczucie gdy wiatr rozwiewa Ci włosy, możesz pojechać gdzie tylko chcesz zupełnie za darmo, ekologicznie i mieć ciekawe widoki na wyciągnięcie ręki. Chciałabym żeby kiedyś transport rowerowy w Polsce się rozwinął, a ludzie przesiedli się z tych swoich samochodów na rowery, przynajmniej w lecie. Przyniosłoby to dużo pożytku!

Komentarze

  1. Zgadzam się z Twoim "szczęściem" w 100%!! :) Ja również uwielbiam tę formę aktywności, chyba najbardziej ze wszystkich! Z nią najprzyjemniej pracuje się nad sylwetką. ;) Póki temperatury nie spadną poniżej 9 stopni to nie wyobrażam sobie jeździć do szkoły inaczej jak tylko rowerem! A jak już będę skazana na mpk, to w domu cierpliwie czeka na mnie jeszcze rower stacjonarny ;P
    Tak, mug cake to świetne rozwiązanie na szybkie i smaczne śniadanie przed szkołą, które od niedawna również praktykuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie umiem się doczekać kiedy spróbuję te kuleczki <3
    a na rowerze już wieki nie jeździłam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Współpraca świetna. Zazdroszczę. A te kuleczki są genialne ;o :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ej zazdroszczę współpracy! swoją drogą nigdy nie pisałam do firm o współpracę, ale dla takich cudenek! hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, tak taaaak <3 na rowerze mogę jeździć w nieskończoność! Przyjemność, ktora się nie kończy po prostu ^^



    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i zazdroszczę współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm, zazdroszczę współpracy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)