841. Skworcu


Bezglutenowe kokosowe pralinki bananowo-malinowe z migdałami (w środku) podane z twarożkiem i polewą z karobu
31B/17T/50W



Jak zobaczyłam te kuleczki u Martyny wiedziałam, że prędzej czy później je zrobię :D Mega kokosowe, słodkie, a całość uświetnia dodatek odżywki białkowej śmietankowo-kokosowej, którą mam okazję testować. Mogę śmiało powiedzieć, że jest pyszna ;)

PRZEPIS /porcja/
inspiracja
dojrzały banan
100g malin
25g mąki kokosowej
10g amarantusa ekspandowanego
10g odżywki białkowej (u mnie śmietankowo-kokosowa)
szczypta proszku do pieczenia i cynamonu
łyżka wiórek kokosowych
Mąkę, amarantusa, odżywkę i przyprawy mieszamy. Dodajemy banana i maliny i rozgniatamy widelcem do uzyskania gładkiej masy. Formujemy kuleczki, każdą nadziewając migdałem. Obtaczamy w wiórkach kokosowych, układamy na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Pieczemy ok. 25 minut w 180st.


Jak już wspominałam, pod moją nieobecność dostałam nowe przesyłki. Jutro będzie kilka słów o nowej współpracy, a dziś chwalę się kolejną paczką od niezawodnego sklepu skworcu.com.pl z którym mam przyjemność współpracować od dłuższego czasu :)


W mojej paczce znalazłam: Kandyzowane porzeczki, migdały, morwę suszoną, nerkowce, orzechy macadamia, brazylijskie, pekany, orzechy włoskie, pistacje, żurawinę, karob (ostatnio dodaję go do wszystkiego :D), kuskus pełnoziarnisty, mąkę orkiszową, babkę płesznik (obowiązkowy dodatek do prawie wszystkiego), napój aloesowy, pomidory suszone, płatki orkiszowe, sól himalajską, suszone kwiaty bzu czarnego, paprykę wędzoną (już próbowałam- świetna!) i kawę śmietankową. 


Dzisiejsze szczęście to właśnie przeróżne, fantastyczne współprace, jakie mogę nawiązywać dzięki blogowi. I te, które proponowałam sama i te, które otrzymałam. Dzięki takim propozycjom mam możliwość spróbowania rzeczy, które pewnie nie pojawiłyby się na moim talerzu, przynajmniej w tej chwili, eksperymentowania i nie zanudzania Was owsiankami (;

Komentarze

  1. jak ja uwielbiam takie małe, urocze i słodkie pralinki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie trufle to zdecydowanie coś na co mam ochotę :)
    Dzięki tym produktom będziesz zachwycać śniadaniami jeszcze bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  3. No masz, jesteś kolejną osobą, która mnie kusi tymi pralinkami! ;) Raany, jakie dobre rzeczy w tej paczce, aż zazdroszczę, bo sama czasem mam ochotę na taki "eksperymentalny talerz" :P

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wędzoną paprykę! ojjj, rozpieszcza Cię ta firma :) i dobrze! warto :) pyszności tworzysz!
    te pralinki mówią same za siebie, sporo ich ostatnio na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wędzona papryka to chyba moja ulubiona przyprawa! :)
    Pierwsze praliny, jakie widzę pieczone, wszystkie były RAW. Podoba mi się ten pomysł, na pewno były pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się , że smakowały! :* Wyglądają booosko!

    OdpowiedzUsuń
  7. już nie mogę doczekać się śniadan z wykorzystaniem tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko co kokosowe jest pyszne <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)