821.owsianki


 Raw owsianka z nasionami chia, nugatową odżywką białkową i twarożkiem podana z kokosowymi lodami z banana, duszoną nektarynką, migdałami i polewą kakaową
34B/20T/66W


No to już wiem czemu wszyscy szaleją za lodami z bananów, pyyychhhhaaa!! Jestem kolejną fanką i moja przygoda z nimi właśnie się zaczyna :D

Szczęście daje mi fotografia. Dla mnie zdjęcia to nie tylko durne selfie z mikrofalówką, ale wartościowa pamiątka. Dzięki temu mogę z radością powspominać dzieciństwo, wszystkie wycieczki, mogę utrwalić to, czego zawodna ludzka pamięć może nie pamiętać za kilka lat. Niesamowitą frajdę daje mi przeglądanie zdjęć i wspominanie. Choć zdjęcia w komputerze to nie to samo co te wywołane, to nie umniejsza ich wartości. Muszę popracować nad częstotliwością zabierania aparatu ze sobą, bo często jestem zbyt leniwa, a potem żałuję. Przecież trzeba mieć co wspominać na starość ;)

Komentarze

  1. Zaszalałaś kochana z tym śniadaniem! Wygląda przebajecznie, po prostu "wow!" ;D Tak, bananowe lody są genialne i koniecznie też muszę zjeść je w towarzystwie owsianki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śniadanko wygląda pysznie i masz rację- lody bananowe to niebo ^^
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. lody z banana rządza, ale duszona nektarynka też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mrożone banany żądzą, kombinuj teraz z nimi ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze ich nie robiłam... Ale wszyscy tak chwalicie, że chyba pora się przełamać! :D

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkąd pierwszy raz spróbowałam lody bananowe pokochałam je :D
    Zgrałyśmy się trochę z tymi owsiankami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spróbuj banan dynia koniecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. lody bananowe i sos kakaowy!!!<3 niebo :)
    tak, fotografia to zdecydowanie szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witamy w gronie lodożerców z banana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Owsianka z lodami, żyć nie umierać :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)