817.



Kakaowa kasza kukurydziana z bananem, nugatową odżywką białkową, daktylami, twarożkiem, duszonymi śliwkami, nerkowcami i cynamonem
 27B/11T/75W



Szybko jem śniadanie, szykuję podwójne brownie cukiniowe i lecę na PKS po mojego faceta :D Jeszcze się załapał na podróż Polskim Busem, bo skoro wycofają połączenie z Lublina do Krakowa, to i może do Kielc też. Co za wieś, aż szkoda słów.




Szczęście daje mi lato i wakacje. Moja pora roku to zdecydowanie późna wiosna i lato, kiedy wszystko zaczyna rozkwitać, wtedy i ja wychodzę z jesienno-zimowej depresji. Nie ma piękniejszych poranków, niż te kiedy budzą mnie promienie słońca i wiem, że mogę cały dzień wykorzystać jak chcę, na dworze jest pięknie, a na śniadanie jem najlepsze, świeże i kolorowe owoce. Uwielbiam długie letnie dni i ciepłe noce, spędzanie czasu na zewnątrz, wyjścia na rower czy piwo. W zimie nie ma to dla mnie takiego uroku, kiedy muszę się przedzierać przez zaspy, iść w mrozie, śniegu i ciemności od godziny 15, mając na sobie 5 warstw ubrań. W zimie nie ma niczego, na co bym czekała, także mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się zamieszkać gdzieś, gdzie będzie cały czas ciepło :P


Komentarze

  1. bardzo przepadam za duszonymi sliwkami, sa chyba jeszcze lepsze, niż duszone jabłka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak opiekuńcza kobieta - piecze czekoladowe ciasto... :)
    Twoje miseczki są oszałamiające, serio!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona ta miseczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lato daje tyle pozytywnej energii <3
    Uwielbiam kakaową kukurydzianke :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polski Bus to powinien mnożyć nowe trasy, tworzyć różnego rodzaju połączenia, a nie rezygnować z niektórych z nich.. A śliwki to własne już? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ta micha kremowa! Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy mogę wprosić się na takie śniadanko, przy okazji może przekażesz mi trochę swojego szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak się zastanawiam, czy Ty wszędzie dodajesz twaróg? hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za kaszą kukurydzianą, ale w takim wydaniu pewnie bym polubiła :P

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta akcja 100 happy days :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)