815.



 Bananowe placki owsiane a'la brownie podane z ricottą, bananem i malinami
29B/17T/70W



PRZEPIS /porcja/
30g płatków owsianych
10g mąki (u mnie orkiszowa)
10g odżywki białkowej (u mnie nugat)
banan
kawałek cukinii
łyżka kakao
jajko
mleko
szczypta cynamonu i proszku do pieczenia
maliny
ricotta
Płatki zalewamy na noc niewielką ilością wody. Rano mieszamy je z mąką, odżywką, kakao i przyprawami. Dodajemy jajko, startą cukinię i pół banana. Dolewamy mleko, aż ciasto będzie miało konsystencję gęstej śmietany. Smażymy na patelni z obu stron, podajemy z ricottą i malinami.



Szczęście daje mi, oczywiście, mój pies, Tofik. Od szczeniaka był przesłodki, na jego widok zawsze mam niecodzienne u mnie chęci do tulenia i całowania tego ryjka (pomimo że śmierdzi mu z pyska >.< ). Jest taki mądry, że czasami sama się dziwię. No i mam przynajmniej kogoś w domu kto się cieszy na mój widok. Nawet jak jest wredny, czy muszę go nieść na spacerze na rękach, bo panicz się zmęczy, to jak spojrzy tymi swoimi wielkimi oczami to nie potrafię się na niego gniewać :D Zawsze marzyłam o psie, ale rodzice byli na nie,więc Tofik jest dowodem na to, że nie warto się poddawać, bo to co chcemy w końcu się spełni <3


Komentarze

  1. wyglądają smakowicie. a piesek przesłodki <3 też jako dziecko zawsze bardzo chciałam mieć pieska. dostałam go od chłopaka dopiero jak dorosłam i się wyprowadziłam od rodziców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja marzę o piesku :) Aktualnie o jednej rasie.. Chalvalier spaniel :)

      Usuń
  2. Narobiłaś mi na nie ochotę! Wszystko co zawiera banana po prostu uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te placuszki to coś dla mnie - najczęściej przygotowuję właśnie bananowe :) Uroczy psiak !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam mieć zwierzątko w domu, niestety rodzice wybili mi ten pomysł z głowy. Jak będę dorosła, to sobie kupię <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piesek świetny, a malinki uwielbina l9

    OdpowiedzUsuń
  6. Placki BROWNIE? Chcę! <3
    Zwierzęta dają mnóstwo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kocham moje psy - jedyne w swoim rodzaju! <3
    Placki bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak, najlepszy przyjaciel człowieka to pies :) ja niestety musiałam zostawić moją najukochańszą kruszynkę w domu i to było jedno z najtrudniejszych pożegnań w życiu... tęsknie niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)