799.



Kakaowa kasza owsiana z bananem, nugatową odżywką białkową, płatkami migdałów, mąką i wiórkami kokosowymi, gorzką czekoladą, porzeczkami i morelami (później)
24B/15T/70W



 Powiem Wam jedno, choć zabrzmi to okrutnie - ludzie rzucający się pod pociąg są egoistami. Nie dość, że śmierć paskudna to jacyś ludzie muszą ich sprzątać z torów choć na pewno tego nie chcą, a do tego mnóstwo pasażerów bezwiednie tkwi w pociągach i marnuje bezcenny czas podczas opóźnień. Może i jestem bez serca, ale taka prawda. Już nie wspominając o tym że polskie pociągi i tak zawsze są spóźnione.

 

Komentarze

  1. post prawdziwy choć okrutny. I jeszcze bliscy cierpią

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wypasiona kompozycja! :) Jubileusz się szykuje, tak jak u mnie :D
    Zdecydowanie się z tobą zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, zaskoczyłaś - okrutne i nieprzyjemne, ale prawdziwe i smutne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba wziąć też pod uwagę, że jeśli ktoś rzuca się pod pociąg ma ku temu powód...Nie radzi sobie z życiem, nie otrzymał pomocy...Ale może to ja mam za dużo empatii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze, co przyszło mi do głowy, to egoizm związany z tym, że rzucając się pod pociąg narażają na odpowiedzialność ludzi, którzy tym pociągiem jadą - ciężko przyjąć do świadomości, że się po kimś... "przejechało".
    U Ciebie jak zwykle najlepsza micha!

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładnie, zamiast stawić czoło problemom, idą na łatwiznę zostawiając tylko ból i pustkę rodzinom..

    OdpowiedzUsuń
  7. Śniadanie wyglada idealnie dzięki tym wszystkim pysznym składnikom ; )

    A z pociagową refkeksją zgadzam się w 100%...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój brat był raz świadkiem takiego wydarzenia. Chciał pomóc wyciągnąć, ale jak zobaczył to, prawie się zwymiotował. Nie wiem co ludzie maja w głowach. Nigdy nie jest tak źle, żeby targać się na własne życie i to jeszcze w taki sposób...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)