774.



Bananowe placki orkiszowe z waniliową odżywką białkową, wiórkami kokosowymi podane z truskawkami, ricottą i karmelowym Waldenem



Dzięki za trzymanie kciuków wczoraj, coś tam nagadałam i mam nadzieję że ostatecznie dostanę tę 4 i zakończę na zawsze przygodę z tymi nudnymi lektoratami :P

Na śniadanie powtarzam niedzielne placki, które podbiły moje kubki smakowe. Z ricottą są jeszcze lepsze! Zjadając kilogramy truskawek czekam na popołudniową wizytę u lekarza, wieczorny trening i jutrzejszy poranny wyjazd do Krakowa <3 Wreszcie! ;)

Komentarze

  1. Banan i wanilia to bardzo zgrany duet!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham ricotte. :) gratuluje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ricotta i placki to genialne połączenie... w sumie ricotta ze wszystkim smakuje genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję, że podbiły by i moje kubki smakowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ricotta i truskawki to jest połączenie bogów <3
    GRATULUJĘ!

    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dziś naleśniki z ricottą i truskawkami! I to na obiad, a co! W końcu ustąpiłam mojemu A. i zaserowałam pszenno-żytnie naleśniki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z ricottą zawsze wszystko lepsze :) A do tego truskawki... wszelkie komentarze zbędne.
    Udanego Krakowa! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ricotta magicznie ulepsza smak wszystkiego ;) A z truskawkami prezentuje się pysznie!

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak je powtórzyłaś w tak krótkim czasie to znaczy, że są warte zrobienia! I mąkę orkiszową mam, a w ogóle nie używam. Robię, robię! :) Udanego wyjazdu :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Narobiłaś mi ochoty na placki! Twoje są genialne :)
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda cudnie, pomimo tego, że niedawno skończyłam jeść swoje (swoją drogą pyszne) placki, to widząc zdjęcia zrobiłam się znowu głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro je powtarzasz, to muszą być przepyszne. :)
    https://kikidietetycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Placki z takim składem to pychotka;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)