768.



Nocna waniliowa kasza kuskus z bananem, truskawkami, twarożkiem grani i kawą podana z orzechami macadamia i wiórkami kokosowymi
 


PRZEPIS /porcja/
15g odżywki białkowej (u mnie waniliowa)
dojrzały banan
truskawki
łyżeczka kawy
orzechy
szczypta soli
cynamon
Kaszę mieszamy z przyprawami, kawą, bananem i kilkoma truskawkami i zalewamy wrzątkiem. Gdy ostygnie mieszamy z odżywką i wstawiamy na noc do lodówki. Rano mieszamy z twarożkiem, dodajemy orzechy i uprażone wiórki i jemy :D









Ale się cieszę, że ten tydzień się kończy, a wraz z nim maraton zbierania wpisów. Cierpiałam na brak czasu, siedziałam na uczelni od rana do wieczora. Jeszcze tylko przeżyć dzisiejszy dzień! Potem tylko dwa egzaminy i koniec. Będzie można zacząć marnować czas :D

Komentarze

  1. Widzę, że ostatnio królują u Ciebie śniadania na zimno :) Pysznie wyglądające jak zawsze :)
    A ja po egzaminach już dawno, ale niestety na uczelni ciągle coś. Męczące to jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma to jak przyrządzić śniadanie dzień przed, a rano leniwie chwycić za miseczkę i zajadać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O a kuskus leży zamknięty... Do tego kawa, no to musi być rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się marnowania czasu nie mogę doczekać! :D
    A na jutro na pewno zrobię lodówkowe śniadanie z odżywką waniliową <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja, takie śniadanie ♥
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)