758. LBA


Granola z patelni (płatki owsiane, słonecznik, rodzynki, nerkowce, wiórki kokosowe) z bananem, serkiem wiejskim, borówkami i cynamonem


Zostałam nominowana do LBA przez Maję, bardzo dziękuję i chętnie odpowiadam :)

1. Najbardziej szalona rzecz w moim życiu to..
Chyba wakacyjna wyprawa autostopem po Bałkanach bez żadnego wcześniejszego przygotowania ;)
2. Muzyka czy filmy?
To zależy, jeśli mam z kim oglądać to filmy, jeśli jestem sama to muzyka.
3. Najdziwniejsze danie jakie jadłaś/łeś?
Chyba nie było takiego, zwykle sama łączę razem dziwne rzeczy ;)
4. Mówisz często ludziom komplementy?
Zdecydowanie za rzadko.
5. Jakie są twoje ulubione słodycze?
Oj, nie potrafię wybrać, mam słabość do wszystkich, niestety.
6. Wierzysz w siebie?Czasami tak, choć zdarza się to bardzo rzadko.
7. Wymień 3 swoje zalety
O rany... szczera, lojalna i pomocna o ile kogoś już polubię :P
8. Jak często się uśmiechasz?
Im bliżej lata tym częściej ;)
9. Co myślisz o wybaczaniu ludziom którzy nas bardzo zranili?
To zależy od tego jak bardzo nas zranili i kim dla nas są. Nie zawsze potrafię wybaczyć czasem lepiej zerwać kontakt i zapomnieć.
10. Jaki jest twój ulubiony film?
Jest dużo takich, lubię filmy psychologiczne, thrillery, horrory (ale nie takie gdzie bez sensu tylko leje się krew) i stare bajki :D
11. Co robisz żeby zwalczyć stres?

Krzyczę, ćwiczę albo wychodzę z domu się przewietrzyć. Niejednokrotnie też płaczę.

A teraz w końcu idę wykopać tego leniwca na dwór! >.<

Komentarze

  1. nie ma nic lepszego, niż domowa granola na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Borówki, granola i serek wiejski smakują obłędnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super śniadanie i to że odpowiedziałaś na pytania :) lojalność to wspaniała cecha

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, też lubię sobie pokrzyczeć, ale częściej żeby wyładować złość :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zrobić w końcu swoją granolę!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oddasz mi tą drugą miseczkę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój leniwiec niestety musi siedzieć w domu... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też łączę ze sobą dziwne rzeczy, aż moja rodzina się dziwi, że jem to, co zrobię :D
    Z chęcią porwałabym jedną miseczkę ♥

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wstyd przyznać, ale moje pierwsza granola jeszcze przede mną...
    Zapraszam na http://iwonka-bloguje.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta granola jest perfekcyjna! Borówki <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)