755. LBA


Płatki gryczane z bananem, nugatową odżywką białkową, ricottą, kremem czekoladowym, prażonym sezamem i słonecznikiem, malinami i babką płesznik 



Bardzo dziękuję Navynut za nominację do LBA. Deszcz leje, z domu nie chce się wychodzić to jest czas na odpowiedzi :) Zwłaszcza, że pytania są bardzo ciekawe.
1. Z jakiego osiągnięcia w tym miesiącu jesteś najbardziej dumna ?
Trudne pytanie, bo ostatnio rzadko jestem z siebie dumna. Ale za mały sukces można uznać, brak kłótni z rodzicami już prawie od miesiąca :)  
2. Czy kiedykolwiek coś kolekcjonowałaś/zbierałaś ? Co to było ? 
Karteczki i porcelanowe figurki w podstawówce, pocztówki (nawet bawiłam się w Postcrossing), kamyki z gór... I dobre wspomnienia. 
3. 10 rzeczy, których nie może zabraknąć na Twojej liście zakupów. 
Banany, jabłka, twarożki, makaron, płatki owsiane, orzechy, masło orzechowe, woda, cytryny, kurczak - wyszły same spożywcze, bo kosmetyki kupuję raczej tylko gdy mi się kończą, a ubrania pod wpływem impulsu ;) 
4. Kiedy ostatni raz przeczytałaś książkę dla przyjemności ? 
W zeszłym tygodniu - zbiór opowiadań, horrorów :D
5. O czym był Twój ostatni sen ? 
Dziś miałam piękny sen, że autobus ze mną w środku się przewrócił, a ja byłam w pełni świadoma, że to wypadek śmiertelny.
6. Jaki był ostatni komplement, który usłyszałaś ? 
Że jestem piękna >.<
7. Jeśli mogłabyś cofnąć się w czasie i przeżyć ponownie jeden rok ze swojego życia, który rok byś wybrała ?
2013 lub 20148. Kawa czy herbata ? 
Herbata, zielona cytrynowa z dodatkową cytryną :)
9. Jesteś nocnym markiem czy rannym ptaszkiem ? 
Zdecydowanie to drugie!
10. Jaki jest Twój sposób na odreagowanie po ciężkim i meczącym dniu ? 
Najczęściej jakaś aktywność fizyczna albo sen. Czasem impreza ;) 
11. Gdybyś była owocem to byłabyś...
Chyba granatem, mam wyjątkowy pociąg do wybuchania złością :P

Nie ma pojęcia kto już był nominowany, w związku z tym, jak zwykle nie nominuję nikogo ;)

Komentarze

  1. Haha, najbardziej spodobała mi się odpowiedź z granatem :) Dziękuję za udział w zabawie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe pytania otrzymałaś, odpowiedziałaś bardzo interesująco :)
    Ten krem kakaowy prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. malinki dla dziewczynki!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A co to za minka? :D Przecież takie komplementy są najfajniejsze ;)
    I znowu te truskawki, które tak bardzo kuszą ♥

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, ostatnie pytanie mnie rozwaliło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne śniadanko! I high five za 9 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. już nie mogę doczekać się tych malin!

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, jaki miałaś fantastyczny sen! Żartuję oczywiście :D Kusisz tymi płatkami, ale już wiem, gdzie są dostępne i może jutro się na nie zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, tą babkę płesznik polecasz? jak ją używasz? mielisz? ile jej dajesz? gotujesz? jakieś wskazówki?warto kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) ma dużo zdrowotnych właściwości:
      - pomaga w leczeniu zaparć, biegunki, hemoroidów i wrzodów, obniża poziom cholesterolu
      - obniża poziom cukru we krwi
      - ogranicza wchłanianie tłuszczu, zmniejsza uczucie głodu oraz przyśpiesza przemianę materii
      - śluz z nasion babki płesznik można stosować w postaci okładów przy chorobach skóry, trądziku różowatym i łuszczycy. -mogą ją stosować osoby zmagające się z suchą skórą, gdyż okład ma właściwości nawilżające i odżywcze
      - zapewnia uczucie sytości na dłużej.
      ja dodaję łyżeczkę nasion do owsianek, kasz, czy czegokolwiek co jem, można też dodać łyżeczkę do szklanki wody i wypić.

      Usuń
    2. dziekuje za odpowiedz, a Ty je gotujesz w tej owsiance czy dosypujesz poźniej?można je prażyć>?jak słonecznik czy siemie lniane?

      Usuń
    3. zalewam wieczorem razem z płatkami albo gotuję rano, w sumie nigdy nie prażyłam, ona nie ma smaku ;)

      Usuń
  10. Nie wiem, jak to robisz, że twoje miseczki zawsze wyglądają tak idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również nominowałam cię do LBA

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)