754.


Ciastko kukurydziane z bananem i waniliową odżywką białkową, nadziane ricottą i masłem orzechowym



 
PRZEPIS /porcja/
20g kaszy kukurydzianej
20g mąki kukurydzianej
banan
białko jaja
50g ricotty
10g odżywki białkowej (u mnie waniliowa)
masło orzechowe
łyżka wiórek
szczypta proszku do pieczenia i soli
cynamon
Kaszę, mąkę, proszek do pieczenia, przyprawy i odżywkę mieszamy. Dodajemy rozgniecionego banana i białko. Pół masy przekładamy do naczynia wyłożonego papierem do pieczenia, na na to wykładamy ricottę .i masło orzechowe. Przykrywamy resztą ciasta i wiórkami. Pieczemy 30 min w 180st.

Komentarze

  1. Ciasto kukurydziane podbija moje gusty smakowe - ricotta i masło orzechowe!? To musiało wyjść idealnie. Koniecznie do spróbowania, zapisuję! A co do domowej pizzy - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie siedzi w piekarniku. Tylko zamiast mąki kukurydzianej zmieliłam płatki owsiane. Ciekawe jak wyjdzie :)

      Usuń
    2. na pewno będzie pyszne :)

      Usuń
  2. Podwójnie udane wypieki :)
    Nominowałam Cię do LBA - będzie mi miło jeśli weźmiesz udział w zabawie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, i pizza, i ciastko prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej skomponować tego ciacha to nie mogłaś! :)
    Pizza do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wiem, co jutro zrobię na obiad! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja robię tę pizzę! Powiedz mi tylko, na jakich mniej więcej wymiarów formy jest to przepis? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kukurydziane słodkości, są lekkie i zawsze pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pizza kusi, ale ciacho bardziej! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kciuki były mocne trzymane!!! Jak poszło ? :)

    zapraszam:
    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ciacho i pizza super. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)