753.


Granola z patelni (płatki owsiane, nerkowce, babka płesznik, wiórki kokosowe) z bananem, twarożkiem grani, malinami, waniliową odżywką białkową i cynamonem

 

Od jakiegoś czasu mam takie prorocze sny, że chyba zostanę wróżką.
Poza tym z całym przekonaniem stwierdzam, że będąc przez 20 lat zawsze na drugim miejscu w  czy to w domu, przyjaźni, szkole czy uczelni, dziś wolę odpuścić. Wolę stać poza podium wierząc, że kiedyś i dla mnie zwolni się ta najwyższa pozycja. I nie interpretujcie moich słów zbyt dosłownie. Żyję metaforą.


Komentarze

  1. nie ma co uciekać się do perfekcjonizmu i chęci zdobycia najwyższych laurów, na siłę... jestem pewna, że niespodziewanie przyjdzie taka sytuacja, w której zajmiesz pierwsze miejsce :) z drugiej strony - to nie jest najważniejsze w życiu ;)
    Twoje śniadania są tak oryginalne, jak spojrzę na taką miseczkę to od razu kojarzy mi się w z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam na myśli rzeczy materialnych, w tej kwestii nigdy nie dążyłam do perfekcjonizmu i chorej rywalizacji

      Usuń
  2. omnomnomnom wygląda pysznie!! Aż zgłodniałam:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    fochzprzytupem.blogspot.com
    www.facebook.com/pages/FOCH-z-przytupem/727676660654507
    instagram.com/fochzprzytupem

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj upiekłam duuuzo granoli i przez to śniadanie chyba zaraz pójdę do kuchni i będę ją jeść na sucho D:

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfekcjonizm to jedna z moich wad XD kiedyś i na ciebie nadejdzie czas Z TYM SIĘ ZGADZAM W 100%

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż wstyd się przyznać, że nigdy granoli nie robiłam, ani nie jadłam... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami trzeba po prostu odpuścić, kiedyś też miałam podobnie, chciałam być jak najlepsza, jednak zawsze ktoś stał tuż przede mną, odpuściłam.. przebolałam i co? Tak mi lepiej. Czasami szkoda po prostu nerwów, kiedyś i na nas przyjdzie pora i wielkie reflektory za "pierwsze miejsce" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. a może to jakaś pełnia jest czy coś, bo mnie też takie sny nękają i oby prorocze nie były, bo dzisiaj cała zaryczana wstałam..

    OdpowiedzUsuń
  8. Te maliny! Moje ulubione owoce! :) Cudownie się komponuje wszystko. Ale ciekawi mnie ta pizza proteinowa z IG, pochwal się! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś będziesz pierwsza. Tylko nie trzeba do tego tak szalenie dążyć ;)
    Maliny! Jak ja bardzo stęskniłam się za ich smakiem...Nawet mrożonymi bym nie pogardziła!

    OdpowiedzUsuń
  10. Życie metaforą - mój świat, moje słowa, gdzieś mam to chyba nawet zapisane, wiec świetnie Cię rozumiem. Czasem odbijamy się od ścian, ale gdzieś tam w przestrzeni istnieje miejsce dla nas, gdzie ktoś nas w pełni doceni i i zaakceptuje, gdzie będziemy dobrze się czuć i metafory będą proste w interpretacji, a drogi nie będą się plątać..

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam domową granolę. Muszę zrobić, bo ostatnio mi się skończyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Od jedynki jest zbyt blisko do zera" :) Nic na siłę. A to tekst piosenki Miuosha, nie wiem czy słuchasz takich klimatów, mi się zdarza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śniadanko idealne <3 Wszystkie najlepsze smaki zmieściłąś w jednej miseczce !

    zapraszam:
    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)