750. dołączycie?


Bananowe ciasteczka owsiane z waniliową odżywką białkową, suszonymi śliwkami, słonecznikiem, sezamem, mąką kokosową i wiórkami




Te ciastka uzależniają, można je jeść i jeść.

Za oknem (podobno) ostatni dzień pięknej pogody, więc ubolewam, że dziś do 16 będę na uczelni. Już tak bardzo chce mi się wakacji, że nawet sobie nie wyobrażacie. Nawet nie zniechęca mnie wizja nudy, która na pewno mnie dopadnie podczas wolnego ani fakt, że być może te wakacje nie będą bogatsze o żaden wyjazd. Po prostu nie chce mi się już chodzić na te zajęcia :o Chcę wziąć rower i nawet po raz setny pokonać tę samą trasę nad zalew.

Jeśli ktoś chce popracować nad zdrowymi nawykami żywieniowymi, ogarnąć dietę do lata i również pomóc mi się zmobilizować i powrócić do zdrowego odżywiania to zapraszam do dołączania do wydarzenia - Ogarnij dietę do lata! Będzie mi niezmiernie miło :)

Komentarze

  1. Ja dziś do 18:30 na uczelni :( I też bardzo chcę wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni dzień ładnej pogody? Gdzie?! U mnie od rana pochmurno..
    Ty mi nie mów, że lubisz moje zdjęcia, bo sama robisz o stokroć razy lepsze, uwielbiam je, i te ciastka! Powiedz, że nie zjadłaś wszystkich i coś tam zostało :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A Ty nawet nie wiesz jak ja bym teraz takie ciastko zjadła haha!
    Wakacyjna nuda jest fajna w sumie, w pewien sposób relaksująca i fakt, że ma się tyle czasu tylko dla siebie, a nawet jeśli wyjazdu żadnego nie będzie, to i tak uważam że można fajnie spędzić ten czas, latem tyle się dzieje, koncerty, wydarzenia, że zawsze coś można wymyślić, a nawet zwykłe leżenie na plaży jest fajniejsze niż uczelnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. cóż się dziwić, że uzależniają - domowe owsiane najlepsze :)
    ja od dziś zaczynam wakacje i tak bardzo się cieszę, że wszystko już za mną... mam nadzieję, że oczekiwanie na wyniki nie będzie dla mnie tak stresujące :)
    odszukaj w sobie trochę motywacji, za niedługo odpoczniesz - czasem nie trzeba nigdzie wyjeżdżać (choć wiem co masz na myśli bo kocham podróże) by dobrze spędzić czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też już mam dość tych zajęć. U mnie wakacje będą obfitować w same wyjazdy, ale będą to zgrupowania... mam nadzieję że skradnę chociaż tydzień na prawdziwe wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusisz tymi ciasteczkami :) :P

    OdpowiedzUsuń
  7. mam takie same odczuciam, mogę się już niesamowice nudzić ale byle by nie chdzić do szkoły :<
    a te ciasteczka, takie domowe najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie juz wakacje męczą, mimo że się nie obijam... :D
    Dasz radę, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dawno nie robiłam ciasteczek owsianych!

    OdpowiedzUsuń
  10. A może jednak jutro też będzie ciepło? Myślmy pozytywnie, a przynajmniej próbujmy ;)
    Ostatnio moja koleżanka zrobiła te ciasteczka i miałam ochotę zjeść jej wszystkie :D

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mmmm.. Już czuję zapach tych ciasteczek <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)