749.



Serniczek kukurydziany z jabłkiem, waniliową odżywką białkową, orzechami macadamia i kremem czekoladowym

 

PRZEPIS /porcja/
20g kaszy kukurydzianej
20g mąki kukurydzianej
jabłko
białko jaja
100g twarożku grani
10g odżywki białkowej (u mnie waniliowa)
garść orzechów macadamia
łyżka kremu czekoladowego
szczypta proszku do pieczenia i soli
cynamon
Kaszę, mąkę, proszek do pieczenia, przyprawy i odżywkę mieszamy. Pój jabłka ścieramy na tarce, resztę kroimy i dodajemy do suchych składników. Mieszamy z twarożkiem i białkiem jaja. Przekładamy do naczynia wyłożonego papierem do pieczenia, na wierzch wykładamy krem czekoladowy i orzechy. Pieczemy 30 min w 180st.

Komentarze

  1. Przejrzałam całego twojego bloga i jestem zachwycona!

    Widziałam wszystkie 749 postów i jestem pod wrażeniem.:3

    Genialne przepisy, świetne zdjęcia, różnorodne dodatki i kompozycje smakowe.
    Niektóre pomysły już wykorzystałam, a resztę mam w planie zrobić.

    Twój blog sprawił, że sama chciałabym takowego prowadzić.

    Pozdrawiam i dziękuję za miłą lekturkę w postaci twojego bloga. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo i cieszę że blog się podoba! :) takie komentarze i Czytelnicy jak Ty niesamowicie motywują i dodają skrzydeł. Mam nadzieję, że wszystko będzie Ci smakowało, pozdrawiam serdecznie :) :*

      Usuń
  2. Ale kusicie tymi serniczkami dzisiaj baaardzo! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że chyba jesteś tak ogromną fanką twarożku grani jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny! Kradnę przepis. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten orzechowy wierzch! <3 Uwielbiam macadamia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle upiekłaś cudo :) A twarożek grani rządzi !

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego serniczka jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z kukurydzianym wypiekiem to trafiłyśmy dzisiaj.
    Teraz na pewno spróbuję, mam już odżywkę (a raczej mój brat, ale nie zauważy XD)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne śniadanie i doskonały skład!

    OdpowiedzUsuń
  10. orzechy z piekarnika mmmm.. serniczek jeszcze większe mmm! pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm kukurydziane wypieki są świetne, zawsze takie delikatne i lekkie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Każde Twoje śniadanko jest idealne :D

    zapraszam:
    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale się ładnie dziś zgrałyśmy :) Mogłabym takie serniki jeść codziennie...

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku, jak on niesamowicie genialnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przybij piątkę za serniczek! Z chęcią bym porwała przez ten krem czekoladowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wpadłabym na to, żeby kaszę bez gotowania zapiekać. Chociaż po ugotowaniu taka zapiekana wydawała mi się zawsze mocno hm powiedziałabym rozdziabdziana :p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)