747.



Owsianka z jabłkiem i twarogiem smażona na oleju kokosowym z wiórkami kokosowymi i truskawkami, biała herbata Brzoskwinia - Nektarynka



PRZEPIS /porcja/
40g namoczonych płatków owsianych
pół kostki twarogu
jabłko
olej kokosowy
łyżka wiórek kokosowych
truskawki
cynamon, mięta, sól
aromat  waniliowy/ migdałowy
Rozgnieść twaróg z cynamonem i aromatem waniliowym, dodać namoczone płatki. Na patelni rozgrzać olej kokosowy, wrzucić twaróg i płatki, chwilę smażyć, dodać pokrojone jabłko i poczekać aż ser się dobrze podpiecze. Dodałam wiórki i truskawki, cynamon, miętę i sól.

Czas rozpocząć sezon rowerowy!

Komentarze

  1. przeoczyłam gdzieś przepis? strasznie mnie ten smażony twaróg intryguje ;)
    i pomysł na 6+, chyba odrestauruje swoją ,,brykę" i jadę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz śliczna miseczkę! :) Energia jest, wiec udanego wypadu życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś jest idealna pogoda na rower, masz rację! Lecę wyciągnąć swój, miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sportowe letnie sezony ;) Chociaż ja preferuję np. rolki ;)
    Owsianka z jabłkiem rządzi <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już sezon rowerowy rozpoczęłam jakiś czas temu, co prawda rekreacyjnie - ale uwielbiam jeździć rowerem w słoneczne dni z przyjaciółmi, gdzieś dalej :)
    Owsiankę z twarogiem muszę zrobić, bo tak mnie nią kusisz! Szkoda, że już mam tyle planów na śniadania, a ostatnio i tak klasyki wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wypadu:) a miseczka pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę teraz ograniczać smażenie, ale z chęcią kiedyś spróbuję patelniowej owsianki :D
    Mój sezon rowerowy trwa od dawna ;)

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas spróbować takiej wersji owsianki :D
    o rower to i u mnie króluje latem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki świetny przepis! na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodatek tego twarogu musi być obłędny! Owsianka na wypasie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakiś czas temu podpatrzyłam od Ciebie owsiankę z twarogiem. Co prawda gotowałam ją, a nie smażyłam, ale jakoś nie podeszła mi. Ale Twoja prezentuję się zachęcająco tak, czy inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi gotowana z twarogiem też średnio podchodzi :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)