746.


Kawowa kasza jaglana z bananem, jajkiem, nugatową odżywką białkową, pekanami, kremem czekoladowym i cynamonem


Rano byłam na morfologii, od razu też zrobiłam próby wątrobowe. Wyniki powinny być dziś po południu i przyznam, że trochę się ich obawiam :o w każdym razie chcę jeszcze pójść wyprosić o skierowanie na hormony tarczycy. Bo wiecie, niby badania każdemu się należą, ale jak nie umierasz to nikt Cię na nie nie skieruje...
Swoją drogą, zastanawiam się czy ta senność nie jest spowodowana moim menu, w którym od jakiegoś czasu jest na pewno więcej białka niż dotychczas. Nie wiem, czy takie odżywianie jest dla mnie dobre, chyba lepiej się czuję bazując na węglowodanach i tłuszczach.

Komentarze

  1. zbyt dużo białka na pewno nie sprzyja organizmowi, musisz znaleźć odpowiednią ilość dla siebie, tak byś czuła się po prostu dobrze, bo przecież nie ma sensu się męczyć :)
    uświadamiam sobie jak dawno już kawowego śniadania nie jadłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zycze pozytywnych wynikow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że takie rzeczy zawsze związane są z odżywianiem - musisz znaleźć swoją własną drogę, która będzie najlepsza dla Twojego organizmu :)
    Piękne to śniadanie, takie dekadenckie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja źle ostatnio sypiam,chodze zmeczona i senna,jestem w pracy i nie mam energii,wkurza mnie juz to :(może to wina pogody?ech.mam dosyc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zbyt duża ilość białka może spowodować odwapnienie kości i jest to bardzo nie zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś miałam tak leniwy poranek i nie chciało mi się szykować śniadania, poszłam na łatwiznę i zjadłam chleb w jajku. Teraz żałuję, patrząc na twoje śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Polska służba zdrowia, jak sam się nie upomnisz to bardzo wątpliwe, że coś dostaniesz, dlatego lepiej mieć trochę wiedzy na ten temat :D
    Mam nadzieję, że próby wątrobowe wyjdą w porządku,bo sama się z nimi męczę i wiem jakie dają okropne objawy...
    A swoją drogą cudowne śniadanie, zdecydowanie w moich smakach. Może faktycznie zmniejsz ilość białka? Każdy jest inni, jedni czują się lepiej na wysokich węglach, niskim tłuszczu a inni odwrotnie, musisz chyba pokombinować z dietą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja próbowałam kiedyś diety białkowej i to był najgorszy czas w moim życiu (i największa głupota..) wiecznie zmęczona, z bolącą głową a po jakimś czasie zaczęły się problemy z nerkami (nie wiem czy to był zbieg okoliczności, czy miała wpływ na to moja dieta, ale po tym jak przestałam się jej trzymać z moimi nerkami [odpukać!!!] od 3 miesięcy wszystko bardzo dobrze.. Więc z tym białkiem to też trzeba uważać :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak się rozpisałam i zapomniałam - śniadanie mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A wiesz, że ja też to zauważyłam? Więcej białka=dużo gorsze samopoczucie, a o skórze to nie wspomnę, bo wysypuje dużo bardziej...

    OdpowiedzUsuń
  11. kawowa *.* i jeszcze ten krem, nie no idelana dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest cu-do-wne! :o A co do diety, to może spróbuj w kolejnych dniach ograniczyć białko, a wprowadzić więcej węgli i tłuszczy, a zobaczysz, jakie będą tego skutki :) Trzymam kciuki za mimo wszystko, ale dobre wyniki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ! Przyznam ze nigdy czegos takiego nie widzialam !

    brunettevibes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że wyniki wyszły ok. I to prawda, że jak jest dużo białka, a mało węgli, to jest się bardzo zmęczonym i sennym.
    A śniadanie pycha!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory w śniadaniu są obłędne, lubie takie ciepłe barwi i smaki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)