745.



Placki owsiane z jabłkiem, waniliową odżywką białkową, wiórkami kokosowymi i słonecznikiem



 

Białkowe placki owsiane z jabłkiem, wiórkami  i słonecznikiem /porcja/
40g płatków owsianych (namoczyć przez noc)
jabłko
jajko
15g odżywki białkowej (u mnie waniliowa)
łyżka wiórek kokosowych
łyżka nasion słonecznika
proszek do pieczenia
cynamon, szczypta soli
Mieszamy płatki, odżywkę, jajko, wiórki i słonecznik. Jabłko kroimy w drobną kostkę i dodajemy do masy. Smażymy na niewielkim ogniu na teflonowej patelni.











Podczas jedzenia ich Tofik nie odstępował mnie ani na chwilę. Chyba zyskały uznanie jego królewskiego podniebienia (;

Jak to zwykle bywa, kiedy powinnam zająć się mnożącymi się obowiązkami, nie robię w sumie nic.Czasem mój brak ambicji samą mnie przeraża. A jeszcze bardziej martwi mnie moja nieustanna senność. Wieczorem zasypiam od razu i śpię jak kamień (pomijam przedurne sny...), a rano nie potrafię wstać przed 9. Jeszcze nigdy tak nie miałam. Nie mogę nawet się zmobilizować żeby wstać i rano pobiegać :(

Komentarze

  1. Widzę że Tofik to ma dobrze. Gdybyś przy mnie jadła takie dobrodziejstwa też bym cię nie odstąpiła na krok

    OdpowiedzUsuń
  2. ja, jak tak miałam... to miałam anemie. Może powinnaś pójść na badania krwi, chociażby dla spokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak miałam przez jakiś czas na początku roku szkolnego - zadbaj o potas i magnez :)
    Placki jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepiej wysmażone placki na świecie! *-*
    zapraszam:
    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mogę być takim Tofikiem :D
    Może cos faktycznie "wisi w powietrzu".. Ty jesteś senna, ja za to śpię po 4h, a zerwać się do ćwiczeń czasem tak ciężko, że głowa mała :o

    OdpowiedzUsuń
  6. Tofik jest jak ja :D
    Zazdroszczę Ci tej umiejętności zasypiania, ja nawet kiedy padam na twarz i tak męczę się z zaśnięciem :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak czytam te ostatnie zdania, to jakbym o sobie czytała z tym, że po nocach też nie śpię, a w dzień jak zoombie chodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Placki owsiane mają taką specyfikę, że rozpoznaję od razu z czego są robione ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. może warto zrobić jakieś badania? wiele nie kosztuje, a przynajmniej będziesz wiedziała czy wszystko w porządku tam w środku ;)
    ja sama ostatnio bardzo dziwnie się czuję, o senności już nie wspomnę (mogłabym zasnąć na stojąco w środku dnia!), więc wybieram się sprawdzić czy wszystko jest okej, czy to tylko przejściowe zmęczenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)