744.


Orkiszowy omlet z jabłkiem, płatkami owsianymi, wiórkami kokosowymi, nugatową odżywką białkową podany z resztą jabłka, karmelowym Waldenem i kremem czekoladowym,
biała herbata Brzoskwinia-Nektarynka



Zapasy kremu czekoladowego sa na wyczerpaniu, a w Biedronce ni widu ni słychu. Szkoda, że jednorazowo wprowadzają fajne produkty, bo na pewno mieli by jedną stałą klientkę (;

Koniec semestru i czas zaliczeń zbliża się nieubłaganie. Szukam w sobie jakiejkolwiek mobilizacji. Takowej brak. Ale jakoś trzeba zdać.

Komentarze

  1. a jaki krem kupujesz? może u mnie będzie to Ci pośle :D
    świetnie wyszedł Ci ten omlet, klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre produkty zdecydowanie powinny gościć w sklepach na stałe!
    Trzymam kciuki za znalezienie jakiekolwiek motywacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda ten omlet! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nadal są te kremy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem na TAK, cudowny ten omlet!

    OdpowiedzUsuń
  6. Omlecior pierwsza klasa <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, nauczysz mnie smażyć omlety? :D CUDAŚNY!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chodzi o te Balade? W mojej Biedrze to się wręcz walają, ostatnio nawet cały rządek tego z białej czekolady ( Delikate) stał :)

    Omlet wygląda kusząco! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)