736.omlety


Orkiszowy omlet z jabłkiem, waniliową odżywką białkową, słonecznikiem i płatkami owsianymi podany z resztą jabłka, kremem czekoladowym i karmelowym Waldenem, biała herbata Brzoskwinia-Nektarynka



Czekolada + karmel, chyba nie muszę mówić jak to smakowało? *.*

Poranne 5,5 km zaliczone, słońce wróciło (tfutfu), a ja widziałam nawet jeża :D weekend majowy zaczęłam w sumie już wczoraj, bo okazało się, że nie ma wykładu. Teraz tylko muszę się spakować (nie mam pojęcia co wziąć, ta pogoda jest totalnie niepewna) i o 14 wsiadam w pociąg!
Udanej majówki!

Komentarze

  1. czekolada plus karmel i oddam duszę ! <3
    udanej majówki również!

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie to się wybierasz? Kraków? :) udanej majówki! mi towarzyszyć będą książki <3 ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanej majówki, a smaki mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanej majówki! :)
    Ile razy widzę u Ciebie omlet, tyle razy sobie powtarzam, że muszę w końcu taki zrobić na śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. już się rozmarzyłam *.* udaanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karmelowy Walden-to lubię... <3 Możesz coś jeszcze polecić tej firmy? Miałam do czynienia z niewielką ilością ich produktów i nie wiem, na co złożyć kolejne zamówienie :D
    Omlet podany jak naleśniki :D I z orkiszowej mąki, czyli jak dla mnie najlepsiejszej! wszystko z niej wychodzi lepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  7. sos karmelowy i czekolada? toż to poranne zasłodzenie ;)
    udanej majówki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku myślałam, że to naleśniki :D
    Baw się dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne są takie spontaniczne wypady! Udanej majówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzajemnie udanej majówki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te Twoje posiłki zawsze są tak estetyczne! Baw się wyśmienicie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)