725.



Owsianka z bananem, truskawkami, twarożkiem grani, białkową odżywką nugatową, kakao i sezamem


Troszkę się przedłużyła ta moja nieobecność ;) W sumie trwałaby dłużej, ale wróciłam na kolosa, który miał się dziś odbyć, a okazało się, że jednak go odwołano. Przeznaczenie też chciało żebym została dłużej, bo przez pomyłkę kupiłam bilet na czwartek a nie środę i moje wyharowane pieniądze poszły w błoto, no ale trudno. Trzeba było dać chłopakom odetchnąć zwłaszcza że za tydzień znowu tam zawitam :D
Przyznam Wam się, że trochę sobie pofolgowałam. Jeśli chodzi o słodycze, nie było tak źle - wmusili we mnie pasek ciasta, a poza tym wchłonęłam pyyyyszne lody, po które wystaliśmy się w kolejce. Ale było warto. Gorzej było z procentami, ale w końcu to nie cukier, haha. Może poza malinówką, która w połączeniu z sokiem z cytryny zawładnęła moim sercem! Tyle ze spowiedzi, w tym tygodniu będę grzeczna :)

Komentarze

  1. Stęskniłam się za najpiękniejszymi owsiankami w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha malinówka z sokiem z cytryny? W sobotę testuję nie ma bata :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, jesteś! :* parę dni Cie nie ma i jakoś tak mi Cię brakowało! :)
    te truskawki do mnie wołają : "zjedz mnie!" <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ty to robisz, że te twoje miseczkowe śniadania zawsze tak ładnie wychodzą to ja nie wiem.. :D

    zapraszam:)
    http://nataszabreakfast.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  5. brakowało mi Cie tu, mówię serio serio serio! :*
    znów zachwycasz owsianką *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. witamy z powrotem :D Dobrze, że spędziłaś miło ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witamy cię z powrotem, zachwycająca owsianka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tam, oj tam, czasami można sobie pozwolić na wszystko ;)
    Te truskawy *.* Z chęcią porwałabym tę miseczkę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę, proszę niech mi ktoś taką do Zakopanego przywiezie!

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie dzisiaj te truskaweczki!

    OdpowiedzUsuń
  11. E tam, czasami odstępstwa są wręcz wskazane! :) A ta owsianka.. ja ją chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witamy znowu!:)
    Najważniejsze, że dobrze się bawiłaś:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Welcome back. :D
    ten czerwony kolor jest niesamowity. *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze że jesteś! Brakowało mi tych misek wypakowanych kolorami ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)