724.zima



Płatki jęczmienne z bananem, mąką kokosową, nugatową odżywką białkową, ubitym białkiem, wiórkami kokosowymi, rodzynkami i orzechami pekan


Dzięki codzienności potrafię docenić takie dni jak wczoraj - gdy w domu jestem tylko ja i pies. Błoga cisza, błogi spokój. Niestety, w całym moim życiu takich dni było bardzo niewiele.

Wobec tego jem śniadanie i zmykam. Najpierw kosmetyczka, potem siłownia. I chyba zamiast kisić się na rowerku stacjonarnym po treningu pójdę pobiegać, pogoda aż zachęca. A mój wczorajszy wynik błaga o poprawkę ;)
A jutro? Kraków, naaareszciee. I w sumie nie wiem kiedy wrócę.

Komentarze

  1. Lubie dni samotnika domowego, mozna naprawde zlapac oddech :)
    Pekany - tak dawno ich nie jadlam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam spróbować tych placków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie zapowiada się dzień z książkami i tak do... Maja, ale u Ciebie równie aktywnie, także na plus! :) ahhh... zabierz mnie do Krakowa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O taak, pogoda jak najbardziej sprzyja bieganiu w terenie :) sama zamierzam się wybrać, więc piąteczka!
    Muszę się znów zaopatrzyć w mąkę kokosową ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre doładowanie przed bieganiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rodzynki, orzechy i doładowanie zapewnione na caały dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. aktywny dzień miałaś, tak trzymaj, bo nie ma coś się lenić w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. taką miseczkę chętnie bym zjadła nawet teraz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest moc! Kocham twoje śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż mnie zmobilizowałaś do biegania, muszę do tego wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też coś ochota wzięła, aby trochę pobiegać na swiezym powietrzu :D

      https://grapefruitjuicesour.blogspot.com

      Usuń
  11. mogę powyjadać Ci te rodzynki? :>

    OdpowiedzUsuń
  12. OMM NOM OM NOM :)

    Cudownie wygląda, zapewne smakuje wyśmienicie.

    Na sam widok zdjęcia ślinka mi już od rana cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też bardzo lubię takie spokojne dni w domu, a ostatnio mam takich coraz mniej- cały czas gdzieś z kimś wychodzę, a jednak jako introwertyczka potrzebuję odpoczynku od ludzi:p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jak jestem w domu, to często mam takie samotne dni :) Przynajmniej do popołudniowych godzin. Masz przepiękną tę miseczkę! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)