720. Wesołych


Kasza jaglana z jabłkiem, jajkiem, nugatową odżywką białkową, truskawkami, nerkowcami i babką płesznik


Przesłodka. Mimo tego mój apetyt na słodkie nadal nie jet zaspokojony. Dlatego lecę piec cisto fasolowe od Sylwii.

Patrząc w kalendarz rozwiałam wątpliwości, że nadchodzą święta Wielkanocne, a nie Bożego Narodzenia. Wobec tego życzę Wam ciepłych, rodzinnych świąt, dużo spokoju, smacznego jajka i mokrego Dyngusa ;) Odpoczywajcie i przeżyjcie je jak najlepiej!

Ja świąt w zasadzie w tym roku nie obchodzę, nie chce mi się brać udziału w tej "rodzinnej" szopce na dwa dni. Wierzę, że kiedyś będą miały dla mnie inne znaczenie, ale nie teraz. Na poniedziałek upiekę sobie słodkie śniadanie (wynagradzające brak sernika i innych grzeszków), a jutro pewnie trochę bardziej tradycyjnie. Zobaczycie jutro ;)

Komentarze

  1. Mimo wszystko spędź dobrze te dwa dni :)
    Ciasto fasolowe? Prowokujesz mnie... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, ja też mam apetyt na słodkie dziś - tyle, że owocami się słodzę i plackami :D
    Wszystkiego dobrego kochana! spędź dobrze i mile ten czas, bez względu na wszystko -radośnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszędzie dzisiaj kasza króluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Że mnie odezwał się potworek i upiekłam sobie niedietetyczny makowiec :D aale to święta przecież...
    Życzę Ci żeby były naprawdę pyszne, ciepłe i wspaniałe! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda, Wesołych Świąt! ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Truskawyy! Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wytrwałości w postanowieniu:)
    Ciepła i spokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno dzisiaj rano było słodko ^^
    czasami dobrze tak sememu spędzić święta :)
    Wesołęgo jajeczka! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. pysznie się prezentuje te śniadanko!
    Kochana Wesołych Świąt mimo wszytko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszne śniadanie!
    Mimo wszystko życzę, żebyś miło spędziła te dni, tak jak Ci się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych świąt, mimo wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)