710.



Żytnie placki z odżywką białkową, jabłkiem i orzeszkami ziemnymi podane z syropem karmelowym Walden


Dla tych placków warto było stać pół godziny nad patelnią. Wyszły prze-py-szne!

 

Żytnie placki z jabłkami /porcja/
40g mąki żytniej
15g odżywki białkowej (tu waniliowa)
szczypta proszku do pieczenia
jajko
50g jogurtu naturalnego
trochę wody do konsystencji
jabłko
łyżka orzeszków ziemnych
szczypta soli
Mąkę mieszamy z proszkiem, odżywką i przyprawami. Dodajemy jogurt, wodę, jajko, orzeszki i mieszamy. Dorzucamy pół pokrojonego jabłka, porządnie łączymy z masą i smażymy z obu stron na patelni.









I przepraszam za te mokre plamy na desce, ale zdjęcia robiłam szybko żeby dorwać się do placków :D

Komentarze

  1. ja uwielbiam placuszki ze zmielonych płatków żytnich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Placki wyszły fantastycznie! Przepis zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam chrupiące orzeszki w cieście :) co tam plamy, serio.

    OdpowiedzUsuń
  4. cóż się dziwić - placuszki z jabłkami to zdecydowanie faworyt :) świetnie Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jabłkami kusisz ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi zrobiłaś ochotę! Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla placków mogę poświęcić cały ranek! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet tych plam nie zauważyłam!
    A co do placków to narobiłaś mi ochoty na takie z jabłkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  9. jabłkowe i jeszcze z tym sosikem, mmm ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko winni się tłumaczą! ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże! Dziewczyno robisz taką ochotę na takie super rzeczy i to znakomicie wyglądają! : )

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/

    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma to jak takie placki! Uwielbiam zajadać je w weekend'y :)

    OdpowiedzUsuń
  13. KWIATEK Z JABŁUSZKA A PLACKI TO NAJLEPSZA RZECZ NA ŚWIECIE <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Na początku żadnych plam nie zauważyłam :D
    Nie dziwię się, że chciałaś jak najszybciej je zjeść, bo wyglądają pyyysznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami dla tak dobre śniadanka warto poświęcić czas :D
    Wyglądają przepysznie :)
    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)