708.



Kakaowa owsianka z bananem, nugatową odżywką białkową, babką płesznik, orzeszkami ziemnymi, serkiem biała czekolada, ostropestem i cynamonem


Nie wiecie jakie było moje zdziwienie gdy zamawiam białko o smaku ORZECHA LASKOWEGO, a dostaję NUGAT, smakujący prawie dokładnie tak samo jak karmel, od którego chciałam odpocząć. Ech, no nic, jakoś przeżyję, zwłaszcza że w tym wydaniu owsianki smakowała bardzo dobrze.
Trochę mnie ten tydzień podłamuje, bo drugi raz zrobiłam napad na słodkie. Najlepsze jest to, że ok- w poniedziałek miałam ochotę na domowe ciasto (i kilka dodatkowych kawałków), ale wczoraj wcale mnie do słodyczy nie ciągnęło. Wszystkiemu winna jest nuda, psychika i brak silnej woli. Będę walczyć i starać się zmienić te nawyki. Ciężko, ale warto. I tak jest lepiej.

Komentarze

  1. Jaka cudowna owsianka! Kojarzy mi się z takim idealnie słodkim ulepkiem! :)
    Nie przejmuj się, pocieszę Cię, że ja to codziennie sięgam po coś słodkiego i brak silnej woli u mnie też jest widoczny. Ale po co odmawiać sobie przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pjona za kakaooo! Takie śniadanko pyszne mmm <3

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie jadłam nic nugatowego. Ale chcę zamówić karmelową odżywkę bo wanilia mi się nudzi i dolałabym mieć większy wybór

    OdpowiedzUsuń
  4. Wkurzyłabym się i pewnie zareklamowała! Mi w tym tygodniu nawet moje pyszne śniadania nie sprawiały przyjemności taki był ten tydzień beznadziejny :/

    OdpowiedzUsuń
  5. kakaowa owsinka to chyba moja ulubiona! ♥ wiesz teraz teraz ograniczam słodycze i chociaż czasem jeszcze się zapomniam i do śniadanka jakieś czekoladki użyję to i tak jest lepiej, bo potrafię sobie już odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ulubiona wersja owsianki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie różnica pomiędzy orzechem laskowym, a nugatem JEST znacząca, ten drugi prawdopodobnie wylądowałby w koszu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taką owsianką delektowałam się wczoraj, uwielbiam takie czekoladowe ulepki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te wszystkie dodatki wprost idealnie się wypełniają, pycha! :>

    OdpowiedzUsuń
  10. kakao i banan - jedno z ulubionych połączeń :)
    eh, skąd to znam, nudzi mi-się idę po coś słodkiego :O

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze pięknie i pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A nie lepiej jeść już te słodycze i je ograniczać powolutku? np. przed pierwszy tydzień codziennie, później w 6 dni itd... ?

    OdpowiedzUsuń
  13. No to niespodzianka :/ Trzeba naprawdę uważać, bo nie wiadomo co się dostanie.
    Ale przynajmniej owsianka pyszna - na pocieszenie :)

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj taką miseczkę to ja mogę zjeść zawsze :D
    Jak mam ''napad słodyczy'' to jem wszystko co wpadnie mi w ręce, a później boli mnie brzuszek :(

    OdpowiedzUsuń
  15. takie owsiane poranki to ja lubię, wiesz ;)
    a białka nie spożywam, także nie znam się na tym, aczkolwiek - nie lubię takich niespodzianek kiedy dostaje zupełnie co innego niż zamawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zwykle miseczka z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ różnorodność smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak pięknie wygląda! Lubię połączenie banan z kakao ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)