707.pasty



Domowy chleb żytni z twarogową pastą kakaowo- kawową, herbata Pu- Erh Slim


Opuściłam się trochę z tymi pastami, no nie? Kiedyś pomysły wpadały regularnie, nowe przepisy były co tydzień, a w tej chwili mocno przynudzam. Problem zidentyfikowany, teraz trzeba go rozwiązać! Zatem postaram się poza co najmniej jednym omletem wpadać tu z ciekawymi kanapkami co tydzień. Może jak wypracuję tutaj jakąś rutynę nauczy mnie to dyscypliny w życiu.

 


Twarogowa pasta kakaowo- kawowa
pół kostki twarogu
łyżka kakao
łyżeczka kawy
kilka daktyli i suszonych śliwek
cynamon
szczypta soli
Daktyle i śliwki moczymy we wrzątku wieczorem. Rano twaróg rozgniatamy z bakaliami, kakao, kawą i cynamonem do powstania gładkiej pasty (możemy dodać jakiegoś płynu- u mnie była woda z moczenia śliwek i daktyli). Jemy z chlebem lub czym chcemy ;)







Komentarze

  1. Kwa rozpuszczalna?

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje pasty rządzą, tyle mam do powiedzenia, a co do chleba to poproszę kiedyś o wysyłkę testowego bochenka :3

    OdpowiedzUsuń
  3. A no właśnie, dawno tutaj pasty nie było! Ale nadrabiasz w wielkim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się uczę dyscypliny :) A takie pasty to świetna sprawa, polubiłam ostatnio kanapki na słodko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym chciała taką pastę chociaż raz w tygodniu jeść ;p ciągle sobie obiecuję, że coś wymyślę ale nic z tego nie wychodzi ;p a duet kakao i kawa to bardzo zgrany duet :D

    OdpowiedzUsuń
  6. domowy chleb <3 ostatni piekę po 3 bochenki w tygodniu, żytni najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja zawsze twaróg tylko z cukrem mieszam, a tu taką pyszną pastę da się zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiej pasty jeszcze nie znałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. też ostatnio piekłam chleb zytni i chyba nie ma nic lepszego jak taki domowy, jeszcze ciepły chleb, no a jak z taką cudna pastą! Niebo w gębie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasta aż się prosi o wypróbowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego wcześniej na to nie wpadłam i jadłam twaróg tylko z cynamonem/jogurtem/szczypiorkiem?

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę koniecznie spróbować tej pasty!<3

    OdpowiedzUsuń
  13. twoje śniadaniowe pomysły są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta kawa brzmi pysznie! Uwielbiam Twoje pomysły na kanapki, dajesz dowód na to, że kanapki nudne nie są! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją! :)